וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם על משחק הגיבוש בחברה: כל העובדות התנשקו עם הבוס?

13.8.2016 / 6:11

פעילות משרדית ביזארית עוררה הרבה זעם ברשתות החברתיות בסין, כשעובדות המשרד התבקשו להעביר את העט לבוס שלהן - בעזרת הפה בלבד. "זה נראה כאילו הבוס מנשק את כל העובדות שלו. הבעלים שלהן יודעים מה הן עושות בעבודה?"

LIVELEAK

במהלך תרגיל לגיבוש הצוות בחברה ששמה לא פורסם, הוטלה משימה על נשות המשרד והבוס שלהן - להעביר עט זה לפה של זאת מבלי להיעזר בידיים. המשחק החברתי התמים לכאורה הזה תועד במצלמה וזה נראה רע מאוד. אילולא היינו יודעים שקיים שם עט, היינו בטוחים שהבוס פשוט עובר בין העובדות שלו ומנשק אותן בפה.

בסרטון הקצר שצולם על ידי אחד העובדים ופורסם ברשתות החברתיות בסין בשבוע שעבר, נראה הבוס מעביר בפיו עט לכל עובדת בתורה - וזו מעבירה לו את העט חזרה כדי שיעבור "לבצע את זממו" בעובדת אחרת. בשלב מסוים הנשים נראות מצחקקות כשאחת העובדות מפילה בטעות את העט.

משחק בחברה סינית - מעבירים את העט לבוס בפה. צילום מסך
משחק חברתי תמים או הטרדה מינית? תרגיל גיבוש במשרד עורר זעם ברשתות החברתיות/צילום מסך

לא רק אנחנו חושבים שזה מטריד. ברשת החברתית הסינית Weibo הסרטון הזה זכה לתגובות קשות מהצופים שתהו באיזו חברה נורמלית הבוס מרשה לעצמו לשחק עם העובדות שלו במשחק כזה, "זה גס מדי. חברה נורמלית מעולם לא הייתה מאפשרת לדבר כזה לקרות", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה נראה כאילו הבוס מנשק את כל העובדות שלו. הבעלים שלהן יודעים מה הן עושות בעבודה? זה ממש לא לעניין".

עוד באותו נושא

עלה לו לראש: זכה בלוטו - ורץ להשתין על הבוס שלו

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully