וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלה לו לראש: זכה בלוטו - ורץ להשתין על הבוס שלו

8.8.2016 / 6:03

מצלמות האבטחה קלטו את הזוכה האלמוני פורץ באושר, משתולל במשרד ורץ אל הבוס שלו כדי להראות לו מה הוא חושב עליו - אך האם זה באמת קרה?

CCTV

תמיד רציתם להגיד לבוס שלכם מה אתם באמת חושבים עליו - אבל ידעתם שרק אם תזכו בלוטו תעזו לעשות את זה? זה (כנראה) בדיוק מה שקרה לבחור האלמוני הזה שכשנודע לו שזכה בסכום גדול בלוטו - במקום להסתפק במכתב התפטרות מהיר, הוא נכנס למשרד של הבוס שלו - והשתין עליו.

האדם המסתורי (שלא ידוע אפילו מאיזו מדינה הוא) תועד במצלמות האבטחה כשהוא מגשים את פנזטיית ההתפטרות שלו - והשתן הוא רק הדובדבן שבקצפת.

זוכה בלוטו משתין על הבוס. צילום מסך
קרה באמת? זכה בלוטו ורץ להשתין על הבוס שלו/צילום מסך

בסרטון שפורסם בשבוע שעבר ברשת וזכה למאות אלפי צפיות נראה הבחור יושב בעמדה שלו וקולט לפתע שזכה בהגרלת הלוטו. הוא מיד קופץ משמחה, משתולל במשרד ומפחיד את יתר העובדים. רגע לפני שהוא נכנס למשרד של הבוס שלו כדי להודיע על התפטרותו, הוא חוזר אל העמדה שלו, שולף מהתיק תרסיס מסוים (ספק גז מדמיע - ספק בושם), רץ למשרד של הבוס ומרסס עליו את החומר. אם זה לא מספיק, אחרי שכמעט עיוור אותו - הוא מכה בו בחבילת נייר מגולגל, עולה על השולחן ומשתין עליו ועל הכסא שלו.

נפלא ומטריד ככל שיהיה - יש לא מעט גולשים ברשת שסבורים שהסרטון בכלל מפוברק והאמת שהוא קצת נראה כזה. מה אתם חושבים: אמיתי או לא?

עוד באותו נושא

השוטרת פוטרה בגלל הסרטון ששלחה לחבריה השוטרים

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס":

  • עוד באותו נושא:
  • לוטו
  • בוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully