וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר המוזר ביותר שראינו: מרדף משטרתי איטי במיוחד אחרי חללית בכביש

13.8.2016 / 5:06

תושבי העיר גורי שבאירלנד לא האמינו למראה עיניהם כשהבחינו בחללית נוסעת על הכביש - כשמאחוריה ניידת משטרה. מה הסיכוי שהם מצאו חייזר בחללית הזאת?

UKINP

משהו מוזר מאוד קרה בשבוע שעבר בעיר גורי שבאירלנד, כשעל הכביש שטה לה באיטיות חללית משוכללת למראה - ומאחוריה ניידת משטרה שמנסה לכאורה לעצור את החייזר על נהיגה ללא רישיון.

תושבי העיר שפשפו את עיניהם בתדהמה לנוכח המראה הביזארי הזה. עדים שהיו במקום מספרים שהמשטרה רדפה אחרי החללית ועצרה את הנוסע שנהג בה - שהתברר כסטודנט לאמנות, אלי קמאל אלי. לא ברור איך הצליח הבחור בן ה-53 להיכנס לחללית הקטנה ולנווט את דרכו על הכביש - אולם מתברר שהיא זכתה להמון אהדה בתערוכת Third Space Pop Up art Show שהתקיימה ב-29 ביולי, כמה ימים לפני שהחליט היוצר שלה להשתעשע עם ההמצאה שלו ולצאת עמה לטיול בעיר.

המשטרה רודפת אחרי עב"מ. UKINP, צילום מסך
חייזר מתפרע על הכביש?/צילום מסך, UKINP

אם תהיתם מה עלה בגורלו של האמן השובב - אז הוא טוען שהכל היה מתוכנן מראש - ושהוא עצמו הזמין את המשטרה למרדף הזה. הסטודנט הבוגר, במקור מאיזלינגטון, צפון לונדון, סיפר: "חשבתי לעצמי - איך אני מצליח למשוך תשומת לב לפרויקט שלי? ואז עלה בראשי לפנות למשטרה. שאלתי אותם אם הם יכולים להעניק ליווי משטרתי לעב"מ שלי והם אהבו את זה. הם היו מדהימים. מתי כבר יוצא לך להיכנס לתחנת המשטרה ולבקש משהו כזה? האם ראו את הצד המצחיק ברעיון שלי ושיתפו פעולה".

בתקושרת המקומית דווח שהחללית יוצרה מפיברלס ומונעת ע"י שני קטנועים חשמליים. היא מגיעה עם אורות מהבהבים, לייזרים, מכונת עשן ואפילו סאב וופר, "כשאתה ליד זה, זה ממש מרגיש חי", הוא הוסיף. מעניין איך משטרת ישראל הייתה מגיבה לבקשה כזאת.

עוד באותו נושא

נפתרה תעלומת העב"מ שנמצא לפני 53 שנה - ולא תאמינו מה זה היה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully