וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 50 שנים: זוהתה גופתה של בת ה-13 שנעלמה מביתה בפנסילבניה

בדיקות DNA אישרו כי הגופה שנמצאה היא של טילה פטרישיה תומפסון, שלהערכת החוקרים נרצחה בסמוך לביתה בארה"ב ב-1967. "אנחנו פשוט רוצים לדעת מה קרה לה, איך היא מתה", סיפרה אחותה בכאב

טילה תומפסון, שנרצחה בפנסילבניה בגיל 13. המרכז הלאומי לילדים נעדרים, אתר רשמי
"אנחנו אסירי תודה, אבל זה עדיין כואב". תמונתה האחרונה של תומפסון, מגיל שבע/אתר רשמי, המרכז הלאומי לילדים נעדרים

טילה פטרישיה תומפסון נעלמה מביתה שבפיטסבורג בשנת 1967, כשהייתה בת 13. בדיקת DNA מחודשת שערכה לאחרונה משטרת פנסילבניה בגופה לא מזוהה שנקברה בסמוך לבית הכלא ווסטרמולנד, שבעיר גרינסבורג, קירבה את המשפחה לפתרון התעלומה. הגופה נמצאה במקום בחודש ספטמבר 1967, זמן קצר לאחר היעלמותה של תומפסון, ולא זוהתה בזמנו.

בחודש אוקטובר האחרון, ניתן אישור לבחינה מחודשת של הגופה, וכעת נמצאה התאמה בינה לבין דגימות ה-DNA שנתנו בני המשפחה לחוקרים. בעקבות כך, המשטרה המקומית פתחה – 50 שנים אחרי – בחקירת הרצח. לטענת המשפחה, אחד מהעובדים במכבסה שבה הייתה עוזרת אחראי למותה, אולם טענותיהם מעולם לא הבשילו לכדי חקירה של ממש.

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד מרגש: משמר החופים האיטלקי הציל גורת חתולים שטבעה
כדי להפחיד את הקורבנות, אנסים בהודו מוכרים תיעוד של מעשיהם
"אני פמיניסט": אובמה חוגג 55 - והתמיכה הציבורית בו בשיאה

טילה תומפסון, שנרצחה בפנסילבניה בגיל 13. המרכז הלאומי לילדים נעדרים, אתר רשמי
הדמיה של פניה של תומפסון כאישה מבוגרת, שנערכה על ידי גורמי החקירה/אתר רשמי, המרכז הלאומי לילדים נעדרים

מארי תומפסון, אחותה של טילה, סיפרה לעיתון "וושינגטון פוסט" כי כשעברה לגרינסבורג באמצע שנות ה-90, אמה אמרה לה "להיזהר בגרינסבורג, כי הייתה לי אחות שנרצחה שם". סופר לה כי אחותה יצאה מביתה בוקר אחד, ומעולם לא שבה. פנייתם למשטרת פיטסבורג לא העלתה דבר.

בשנה האחרונה, עם חידוש החקירה, המשפחה שמעה על הבדיקה המחודשת של גופת הילדה שנמצאה זמן קצר לאחר היעלמותה של תומפסון. מארי התקשרה לחוקר, והסבירה: "זו אחותי". לאחר שהועברו דגימות ה-DNA למרכז הלאומי לילדים נעדרים, התוצאות שהגיעו השבוע בישרו על ההתקדמות המשמעותית בחקירה.

"אנחנו אסירי תודה, אנחנו שמחים, אבל זה עדיין כואב", סיפרה תומפסון. לדבריה, המשפחה הייתה רוצה לערוך הלוויה מסודרת לטילה, שהייתה אמורה להיות בת 62 כיום. "אנחנו פשוט רוצים לדעת מה קרה לה, איך היא מתה", סיכמה האחות.

(עדכון ראשון: 23:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully