וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגעי האימה במטוס שהתרסק בדובאי: "עזבו את הכול, תקפצו"

בסרטון שצולם בתוך המטוס של חברת התעופה של איחוד האמירויות שנחת על גחונו, נראים הנוסעים ממהרים לקחת את חפציהם האישיים תוך כדי צעקות וקולות בכי. בהמשך הם יורדים למסלול הנחיתה במגלשות החירום כשברקע גלגל המטוס עולה בלהבות

עריכה: שניר דבוש

"עזבו את כל המזוודות, מהרו למגלשות החירום" – כך נשמע אחד מאנשי הצוות במטוס של חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות, שנחת אתמול על גחונו בנמל התעופה הבינלאומי של דובאי. בסרטון שצילם אחד הנוסעים, ריחן קוורשי, ניתן לראות את רגעי האימה בתוך המטוס לאחר הנחיתה הקשה, ואת הדיילים צועקים על הנוסעים לפנות את המטוס במהירות.

בסרטון נראים הנוסעים ממהרים לקחת את חפציהם האישיים מתאי המטען שמעל לראשם, כשברקע נשמעים צעקות ואף תינוק שבוכה. במקביל נראה עשן אופף את המטוס ומסכות החמצן שנפלו טרם הנחיתה.

עוד כתבות מהעולם:
האנטישמיות בבריטניה מתגברת: יותר מ-500 מקרים בשישה חודשים
גל הטיהורים מגיע לספורט: טורקיה הדיחה 105 שופטי כדורגל
סגן מזכ"ל חיזבאללה: "ארצות הברית מעכבת את פתרון המשבר בסוריה"

מטוס של חברת התעופה של איחוד האמירויות שנחת על גחונו בנמל התעופה בדובאי, אוגוסט 2016. רויטרס
שרידי המטוס בנמל התעופה בדובאי, אתמול/רויטרס

אנשי הצוות צעקו לעבר הנוסעים שניסו לקחת את כבודתם "לעזוב את התיקים", בזמן שאש פרצה במסלול הנחיתה בדובאי. "עזבו את הכול, עזבו את הכול, עזבו את התיקים", צעק אחד מאנשי הצוות, ודיילת נוספת קראה: "קפצו, קפצו, השאירו את המזוודות מאחור".

בהמשך נראה האדם שצילם את המאורע יורד אל מסלול הנחיתה דרך מגלשת החירום, כשבצד ניתן לראות את הגלגל עולה בלהבות. כל 282 הנוסעים ואנשי הצוות פונו בשלום, אך במהלך מאמצי הכיבוי נהרג כבאי שפעל כדי להשתלט על הלהבות. מוממחי תעופה חוקרים אם הסיבה לתאונה, ומעריכים כי מדובר בתקלה בציוד הנחיתה ובגלגלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully