וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחנה טראמפ האשים את אובמה במות החייל המוסלמי - שנהרג בכלל תחת בוש

דוברת של המועמד הרפובליקני אמרה כי נשיא ארה"ב ונציגת הדמוקרטים קלינטון אחראים לשינוי בנוהלי הפתיחה באש במדינה - זאת על אף שהומאיון חאן נהרג ב-2004, ארבע שנים לפני שאובמה נכנס לבית הלבן

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר ומתן חדד

דוברת של דונלד טראמפ האשימה היום (רביעי) את נשיא ארצות הברית ברק אובמה במותו של החייל המוסלמי הומאיון חאן - על אף שהוא נהרג בעיראק ב-2004, ארבע שנים לפני שאובמה נבחר לכהונה ראשונה ותחת ממשלו של ג'ורג' וו בוש הרפובליקני. המיליארדר עורר סערה כשתקף את הוריו של החייל, שהשתתפו בוועידת המפלגה הדמוקרטית בשבוע שעבר.

"דונלד טראמפ מעולם לא הצביע בעד מלחמת עיראק", אמרה קתרינה פירסון לרשת CNN. זאת על אף שהמועמד הרפובליקני הביע בה תמיכה בעבר. "הילרי קלינטון הצביעה בעד ואז היא לא סיפקה לחיילים את מה שהם צריכים. זה היה תחת ברק אובמה והילרי קלינטון שנהלי הפתיחה באש שונו וככל הנראה עלו לו (לחאן) בחייו". ארצות הברית פלשה למדינה והפילה את משטרו של סדאם חוסיין שנה קודם לכן. היא נשארה בעיראק עד דצמבר 2011, אז פינה אובמה את אחרון החיילים.

גורמים במפלגה התנערו מטראמפ בעקבות מה שאמר על רזאלה, אמו של החייל - "ככל הנראה לא נתנו לה לדבר". היא עמדה לצדו של האב, חיזר, שתקף את המועמד הרפובליקני בחריפות בוועידה בפילדלפיה בשבוע שעבר. הרפובליקנים הבולטים שיצאו נגד דבריו היו הסנאטור ג'ון מקיין, מושל ניו ג'רזי כריס כריסטי וחבר בית הנבחרים ריצ'רד האנה, שאף הודיע כי יצביע בעקבות זאת לקלינטון.

עוד על הבחירות בארה"ב
טראמפ פתח בקמפיין בארץ: "הישראלים יכולים להכריע בבחירות"
הקרע במפלגה הרפובליקנית מתרחב - וקלינטון מגדילה את הפער מטראמפ

דונלד טראמפ בעצרת בווירג'יניה, ארצות הברית, 2 באוגוסט 2016. רויטרס
הסערה לא חולפת. טראמפ, אמש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully