וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשו שיימינג": תיק נגד בעל פאב מבאר שבע החשוד באונס נסגר מחוסר ראיות

2.8.2016 / 22:32

הפרקליטות החליטה לסגור את התיק בעניינם של בעל פאב המנצ'ילה בבאר שבע דרור חי ושל נער בן 16, שנחשדו באונס בת 17. "בצעד פזיז מישהי מתלוננת וישר כל מדינת ישראל יודעת. חרב עליי עולמי", אמר חי

צילום: בני בן סימון

(הארכת מעצרו של דרור חי, בחודש אפריל)

פרקליטות מחוז דרום החליטה באחרונה לסגור את התיק בעניינם של בעל פאב המנצ'ילה בבאר שבע דרור חי ושל נער בן 16, שנחשדו באונס נערה בת 17, עקב חוסר ראיות. התיק נסגר בתום כמעט ארבעה חודשים של חקירה, שכללה מעצר וצו לסגירת הפאב למשך 21 ימים, שבוטל כעבור שבוע.

הפרשה החלה ב-7 באפריל, אז הודיעה המשטרה כי באותו יום עצרה שני חשודים, גבר בשנות ה-40 לחייו ונער בן 16, בחשד לאונס. המעשה אירע לכאורה בלילה שבין רביעי לחמישי, בסביבות השעה 4:00, בדירתו של חי בעיר. בדיון הראשון בהארכת המעצר טען נציג המשטרה כי חי "הכניס שני קטינים לפאב, בידיעה שמדובר בקטינים, השקה את הקטינה, סיפק לה סמים, לקח אותה לביתו ועשה את מה שעשה".

באותו דיון עורך דינו של חי, מוטי יוסף, כינה את הנערה "מופקרת", לאחר שהוקרנו סרטונים שבהם נראה החשוד הצעיר יותר נוגע בה באופן מיני במהלך הערב. הוא אמר כי הסרטונים "מעידים כאלף מלים על התנהגותה, שאין דרך אחרת מאשר להגדירה כמופקרת". לדבריו, "היא שיקרה לגבי גילה" והציגה מצג שווא כי היא בגירה.

עוד בנושא:
בעל פאב ונער בן 16 מבאר שבע נעצרו בחשד לאונס קטינה; המקום נסגר
עורך הדין של בעל הפאב החשוד באונס נערה בבאר שבע: "מופקרת"
החשודים באונס בבאר שבע שלחו למתלוננת הודעה: "לאן הלכת?"

פאב נסגר בב"ש לאחר שהבעלים נעצר בחשד שאנס מבלה במקום, אפריל 2016. יניר יגנה, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei,
הפאב לאחר שנסגר בשל החשדות/יניר יגנה, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

חי טען בריאיון לאלמוג כהן ברדיו דרום לאחר סגירת התיק כי הפרקליטות הייתה צריכה לסגור את התיק מחוסר אשמה, ולא מחוסר ראיות. "אני לא הבנתי מה קורה ולא הבנתי איך בקלות דעת אפשר לעשות דבר כזה. הודעה של מישהי שהחליטה משהו וככה סוגרים מקום של 65 עובדים. עוצרים פעילות כזו, תרבות באר שבעית שקיימת כל כך הרבה שנים", תהה.

חי ציין כי נפגע בצורה חמורה. "קשה לי להגיד את זה, אבל בכל פעם שיש לי הזדמנות לברוח מהמדינה שהרגשתי שהיא שלי אני בורח, ולא רוצה להתקרב לפה. עשו לי 'טררם' אחד גדול ושיימינג. הכול קרה בבת אחת ולא חשבו על צו איסור פרסום". חי ביקש להבהיר כי הוא "אדם נורמטיבי מן השורה". לדבריו, "בצעד פזיז מישהי מתלוננת וישר כל מדינת ישראל יודעת. חרב עליי עולמי מה שנקרא".

הארכת מעצרו של דרור חי בעל פאב מבאר שבע שחשוד באונס מבלה בת 17. ספק 500
חי בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע/ספק 500

עו"ד יוסף הדגיש כי אמר בעבר שלא יוגש כתב אישום בפרשה, בין היתר בעקבות הסרטונים שהוצגו בבית המשפט. "חבל שהמשטרה עצרה אדם במשך שבועיים ולא ירדה לעומק הראיות. הפרקליטות לא נסחפה אחרי המשטרה והוציאה את הצדק לאור", אמר.

יוסף הזכיר כי הוגשה נגדו תלונה ללשכת עורכי הדין על ידי ארגון "מסל"ן" (מרכז סיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית ואלימות). "הטענה הוגשה בשל הטענה כי כיניתי את המתלוננת שקרנית ומופקרת, תוך סילוף דבריי והוצאתם מהקשרם. עכשיו אני תוהה היכן ארגוני הנשים, מדוע קולם לא נשמע לנוכח סגירת התיק. הגיעה העת שארגוני הנשים יחדלו מהמוסר הכפול", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully