וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל"מ בחיל האוויר הושעה בשל טענות שהיה במערכת יחסים עם פקודה

למרות שלפי הטענות הקצין, כבן 40, ניהל מערכת יחסים עם נגדת כבת 30 בהסכמה, עצם היחסים מנוגד לנהלים ועשוי להיחשב עבירה. המשטרה הצבאית פתחה בחקירה והשניים צפויים למסור את גרסאותיהם

מסדר הכנפיים – טקס סיום קורס טייס, חצרים. דצמבר 2015. דובר צה"ל
"דרך שאינה עולה בקנה אחד עם הנורמות המצופות". אנשי חיל האוויר בבסיס חצרים/דובר צה"ל

קצין בדרגת אלוף-משנה בחיל האוויר כבן 40 הושעה היום (שני) מתפקידו, בעקבות טענות לפיהן קיים מערכת יחסים עם נגדת כבת 30 המשרתת תחת פיקודו. על פי גורמים צבאיים, היחסים היו בהסכמה מלאה, אולם עצם ניהול מערכת יחסים בין מפקד לפקודה מנוגד לחוק השיפוט הצבאי ועשוי להיחשב לעבירה פלילית במסגרת החוק למניעת הטרדה מינית.

הנושא נמצא כעת בבדיקת הפיקוד הבכיר בחיל, והשניים צפויים למסור את גרסאותיהם בזמן הקרוב. מדובר צה"ל נמסר כי הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט אישר את החלטת מפקד חיל האוויר אלוף אמיר אשל, להשעות את הקצין מתפקידו למשך 14 ימים באופן מידי. "במקביל נפתחה חקירת מצ"ח לבירור נסיבות המקרה", עוד נמסר.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד: שוטר קהילתי ביפו קיים יחסי מין עם מתלוננת
תא"ל בוכריס שהואשם באונס פרש מצה"ל: "מתפנה למלחמת חיי"
אחרי 4 שנים: הקצין שלא דיווח על התלונה נגד ניסו שחם פוטר שוב

מימין: אלוף אמיר אשל, רא"ל גדי איזנקוט, אלוף אביב כוכבי, אלוף גיא צור, אלוף רם רוטברג ואלוף יאיר גולן. מרץ 2013. ראובן קסטרו
"שמעו הרצאות ועברו סימולציות על מותר ואסור". אשל/ראובן קסטרו

על פי הודעת דובר צה"ל, "הקצין התנהג לכאורה בדרך שאינה עולה בקנה אחד עם הנורמות והערכים המצופים מקצינים ומפקדים בכירים בצה"ל. בחיל האוויר יזמו תכנית חילית גדולה למניעת הטרדות מיניות. לאחרונה התקיים כנס בהשתתפות כלל המפקדים בדרגות סא"ל ומעלה בחיל, במהלכו הם שמעו הרצאות ועברו סימולציות עם שחקנים על מותר ואסור. כל הקצינים קיבלו הנחיה להעביר את התכנים עד לאחרון החיילים. בנוסף כתבו בחיל קוד אתי למניעת הטרדה מינית עליו יחתמו כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully