וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיקה בעניין נתניהו: החוקרים הגיעו עם צו חיפוש למשרד פרסום

כפי שפורסם בערוץ 10, במסגרת הבדיקה בעניין רה"מ הגיעו חוקרי המשטרה למשרד ענבר מרחב כדי לבדוק את פניית נתניהו ב-2007 כשכיהן כיו"ר הליכוד. בין היתר, נבחן דיווח התשלום בגין אותה עבודה

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: מתן חדד

(בווידיאו: נתניהו מתייחס בכנסת לדיווחים על הנפקת דרכון מזויף לבנו, תחילת החודש)

במשטרה ממשיכים לפעול במסגרת הבדיקה בעניינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. בערוץ 10 פורסם אמש (ראשון) כי חוקרי להב 433 הגיעו לאחרונה למשרד הפרסום ענבר מרחב עם צו חיפוש על רקע פנייתו של נתניהו למשרד בשנת 2007, בזמן שכיהן כיו"ר הליכוד. נושא הפנייה היה רכישת שטחי פרסום בעיתונות הערבית.

באותה תקופה התמודד נתניהו מול יו"ר מפלגת העבודה, אהוד ברק, ומהות המודעות הייתה נגד המועמד היריב. זאת, על ידי תזכורת לחלקו של ברק באירועי אוקטובר 2000 ומותם של מפגינים ערבים. לפי הדיווח בערוץ 10, אנשי משרד הפרסום מסרו עדות במשטרה על התשלום שהתקבל בזמנו. לפיהם, שולמה המחאה בסך 25 אלף שקלים ועליה חתום עו"ד ל.נ. עורך הדין שטען בשיחה עם ערוץ 10 כי אין לו מושג במה מדובר, מה שמצריך בדיקה על אודות הדיווח בגין אותה עבודה שהוזמנה על ידי עובד קמפיין של נתניהו.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
מנדלבליט מאשר: נפתחה בדיקה בעניינו של ראש הממשלה
מנדלבליט על מעבר לחקירה: "צריך להיות זהירים כשמדובר בראש ממשלה"
נתניהו הגיב בכנסת על הבדיקה בעניינו: "אין כלום ולא היה כלום"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ישיבת הממשלה. יולי 2016. רויטרס
נקנה שטח פרסום נגד המועמד היריב דאז, אהוד ברק. נתניהו/רויטרס

בתחילת החודש פורסם בערוץ 10 כי המשטרה בודקת חשד שלפיו ראש הממשלה מעורב לכאורה בפרשת הלבנת הון. עוד נטען כי גורם בכיר מתחום המשפט מעורב גם הוא בפרשה. גורם המקורב לנתניהו אמר לערוץ 10 כי "נתניהו לא עבר שום עבירה פלילית, הכל עניינים פוליטיים". גם בלשכת ראש הממשלה הכחישו אז את הדברים בתגובה לערוץ 10.

(עדכון ראשון: 23:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully