וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: 15 גברים נעצרו בחשד לאונס של אם ובתה בת ה-14

להערכת המשטרה, המכונית שבה נסעו האם ובתה נעצרה על ידי חבורת גברים, שגררו את שתיהן לשדה סמוך ואנסו אותן לעיני שלושה מקרובי משפחתן. האנסים שדדו מהמשפחה כסף, תכשיטים ומכשירי טלפון

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

(בווידאו: תדריך משטרתי על חקירת אונס תיירת ישראלית בהודו, בשבוע שעבר)

המשטרה בצפון הודו עצרה 15 חשודים באונס אישה ובתה, בת 14, במהלך סוף השבוע, בדרך צדדית באזור הבירה ניו דלהי. דלג'יט צ'ודהארי, בכיר במשטרת מדינת אוטר פרדש, מסר אתמול (ראשון) כי האונס אירע ביום שישי בערב, סמוך לעיירה בולנדשהר שבמדינה, בצפונה של הודו.

להערכת המשטרה, המכונית שבה נסעו האם ובתה נעצרו על ידי חבורת גברים, שגררו את שתיהן ושלושה קרובי משפחה שלהן שנסעו עמו, לשדה סמוך. בשלב זה, על פי החשד, שלושת הגברים נכפתו, וחברי הכנופיה אנסו את האם ואת בתה לעיני קרובי משפחתן. כמו כן, האנסים שדדו מהמשפחה כסף, תכשיטים ומכשירי טלפון.

עוד בוואלה! NEWS:
הודו: גבר ואישה נרצחו בגרזן בשל חוב על חבילות ביסקוויטים
הודו: נעצרו כל השישה החשודים במעורבות באונס התיירת הישראלית
הודו: צעירה שעברה אונס קבוצתי - נאנסה שוב בידי אותם גברים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

צ'ודהארי הבהיר כי צוותי חקירה גדולים הוזעקו לטיפול במקרה, אולם לפי שעה לא מסר מידע כלשהו על החשודים שנעצרו. בצל קריאות מחוקקים מהאופוזיציה נגד הממשלה המחוזית, שטענו כי הרשויות לא מצליחות להגן על נשים ועל ילדים, משטרת אוטר פרדש הכריזה על הדחת שלושה קצינים בכירים ושני חוקרים, בשל טענות להתמודדות לא ראויה עם המקרה האחרון.

(עדכון ראשון: 22:58)

  • עוד באותו נושא:
  • הודו
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully