וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר בן כהן החשוד בתקיפה מינית; סנגורו: "המשטרה מחפשת אותו"

31.7.2016 / 11:20

בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של העבריין, שעל פי החשד ניסה לבצע את זממו בצעירה בבית החולים שיבא תל השומר בעוד מאבטחו מונע את כניסת הצוות הרפואי לחדרה. כהן הכחיש את המיוחס לו. סנגורו: "הוא דיבר עם המתלוננת ויצא מהחדר"

עריכה: טל רזניק

מעצרם של העבריין בן כהן, החשוד שתקף מינית מטופלת בבית חולים, ומאבטחו, הוארך היום (ראשון) בשלושה ימים בבית משפט השלום בתל אביב. במהלך הדיון בהארכת מעצרו הכחיש כהן את המיוחס לו.

סנגורו של כהן, עו"ד רותם טובול, טען בפני השופטת יעל הניג בדיון הלילה: "את המתלוננת הוא מכיר כמה חודשים. הם נמצאים חדר ליד חדר, נוהגים לדבר. הם ביחד בטיפולים יחד עם עוד אחרים. הוא נכנס בפעם ראשונה לשוחח איתה. הוא לא מכחיש את זה, היו אנשים אחרים בחדר. חלק מהאנשים יצאו מהמקום, הדלת היתה פתוחה בחלקה. הוא דיבר איתה ויצא. לאחר מכן חזר עוד פעם. המשטרה הגיעה בגלל אירוע אחר, נכנסו למקום, שוחח עם אנשים והחליטו שלא לעצור אותו כי לא מצאו סיבה, ולכן המשיכו לחפש את הסיבה בגללה הגיעו".

על פי החשד, העבריין, שניצל בינואר מניסיון חיסול ושתי רגליו נקטעו, ניסה לבצע מעשה מגונה בצעירה כבת 30 המאושפזת בשיבא בתל השומר, שם הוא מתאושש מפציעתו. כהן נכנס לכאורה לחדרה על מנת לבצע את זממו בעוד מאבטחו מונע את כניסת הצוות הרפואי למקום.

לקריאה נוספת:
שני הרוגים ו-15 פצועים בקטטה המונית בין שתי משפחות בכספייה שבנגב
"רכז הביטחון של התנחלות בבקעת הירדן ירה על עדר פרות של פלסטיני"
"הילדים כבר לא הולכים לבד": המצית הסדרתי שמטיל אימה בירושלים

הוארך מעצר העבריין בן כהן החשוד שתקף מינית צעירה בבית חולים. ספק 500
כהן בהארכת מעצרו, היום/ספק 500

מחקירת האירוע, המנוהלת במרחב דן של המשטרה בפיקודו של ניצב-משנה שי אזולאי, עולה כי חבריו של כהן ארגנו מסיבת שחרור מבית החולים, שבו היה מאושפז מאז ינואר בשל פציעתו. במהלך המסיבה שמעו העובדים קולות ירי ופיצוץ.

בתחילה חשדו בבית החולים כי מדובר בניסיון חיסול נוסף ולמקום הוזעקו כוחות גדולים של משטרת תל אביב בפיקודו של ניצב משה אדרי. במהלך החקירה התברר כי אלמונים הדליקו נפצים במהלך המסיבה. לדברי גורם במשטרה, חלק מהמשתתפים במסיבה היו שיכורים. על פי החשד, בתום המסיבה נכנס כהן לחדר אשפוז וניסה לתקוף מינית את אחת המטופלות. היא הצליחה להדוף אותו והזעיקה את המשטרה.

כהן נפצע באורח קשה ב-19 בינואר השנה כשמטען רב עוצמה שהוצמד למכונית שבה נסע התפוצץ בפינת הרחובות שפע טל וערבי נחל בגבול תל אביב-גבעתיים. מאז הפיצוץ, שגרם לקטיעת שתי רגליו, אושפז כהן בבית החולים במחלקה לשיקום אורתופדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

(עדכון ראשון: 09:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully