וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין בן כהן נעצר בחשד שתקף מינית מטופלת בבית חולים

בתום מסיבה לכבוד שחרורו מאשפוז בשיבא, חצי שנה אחרי שנפצע בניסיון חיסול, פרץ כהן לחדרה של המטופלת. היא הצליחה להדוף אותו והזעיקה עזרה. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב

עריכה: גדי וינסטוק

(בינואר: תיעוד חילוץ הנפגעים בניסיון החיסול שבו איבד כהן את רגליו)

המשטרה עצרה אתמול (שישי) את העבריין בן כהן, שנפצע בניסיון חיסול לפני כחצי שנה, בחשד שתקף מינית מטופלת בבית החולים שיבא שבתל השומר. כהן, בן 30 מתל אביב, נעצר בתום מסיבה שנערכה לו בבית החולים לקראת שחרורו מאשפוז. המשטרה מתכוונת להביאו היום לבית משפט השלום בתל אביב ולבקש להאריך את מעצרו.

מהחקירה, המנוהלת במרחב דן של המשטרה בפיקודו של נצ"מ שי אזולאי, עולה כי אמש ארגנו חבריו של כהן מסיבת שחרור מבית החולים, שבו היה מאושפז מאז ינואר בשל פציעתו. במהלך המסיבה שמעו העובדים קולות ירי ופיצוץ.

בתחילה חשדו בבית החולים כי מדובר בניסיון חיסול נוסף ולמקום הוזעקו כוחות גדולים של משטרת תל אביב בפיקודו של ניצב משה אדרי. אך בחקירה התברר כי אלמונים הפעילו נפצים במסגרת המסיבה. לדברי גורם במשטרה, חלק מהמשתתפים במסיבה היו שיכורים. על פי החשד, בתום המסיבה נכנס כהן לחדר אשפוז וניסה לתקוף מינית את אחת המטופלות. היא הצליחה להדוף אותו והזעיקה את המשטרה.

עוד באותו נושא:
השוטרים זועמים: יאבטחו סביב השעון את העבריין שנפצע בניסיון חיסול
הגופה שגולגלה בשטיח, הרימונים לעבר המועדון: זהו היעד לחיסול בת"א
שלושה פצועים בפיצוץ רכב בת"א; היעד: בן כהן, בכיר בארגון של מולנר

בן כהן, עצור בפרשת "הכדור המרכזי". אורי לנץ
בתחילה עלה חשד כי מדובר בניסיון חיסול נוסף. כהן/אורי לנץ

כהן נפצע באורח קשה ב-19 בינואר כשמטען רב עוצמה שהוצמד לרכב שבו נסע התפוצץ בפינת הרחובות שפע טל וערבי נחל בגבול תל אביב-גבעתיים. מאז הפיצוץ, שגרם לקטיעת שתי רגליו, אושפז כהן בבית החולים במחלקה לשיקום אורתופדי.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר: "במהלך הלילה ארע אירוע בעל אופי פלילי בשטח בית החולים. הטיפול הועבר מידית למשטרת ישראל. בית החולים עדכן את משרד הבריאות ופועל בהתאם להנחיות".

(עדכון ראשון: 15:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully