וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים זועמים: יאבטחו סביב השעון את העבריין שנפצע בניסיון חיסול

24.1.2016 / 11:52

לאחר שבן כהן נפצע קשה בפיצוץ במכוניתו בשבוע שעבר, לוואלה! NEWS נודע כי הוחלט במשטרה לאבטח את חדר האשפוז שלו באיכילוב. זאת, לאחר שלהב 433 הזהירו אותו כמה פעמים בטרם החיסול כי הוא יעד לפגיעה וכי עליו לשכור שמירה. "אנחנו לא חברת אבטחה של עולם הפשע"

עריכה: גדי וינסטוק

שוטרים רבים במשטרה תל אביב זועמים על ההחלטה האחרונה שהתקבלה בעניינם – להציב שמירה סביב השעון על חדרו של בן כהן, שנפצע באורח קשה בניסיון חיסול בשבוע שעבר. לוואלה! NEWS נודע כי מיד לאחר ניסיון החיסול, קיימו מפקד משטרת לב תל אביב ניצב-משנה יאיר חצרוני ומפקד מרחב ירקון תת-ניצב יהודה דהן, הערכת מצב שבה החליטו כי קיים חשש שמי שניסה לחסל את כהן ינסה להשלים את המשימה במיטת האשפוז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב בתל אביב. בשל רמת האיום, החליטו הקצינים כי שוטרי יס"מ הם שיאבטחו סביב השעון את חדרו של כהן בבית החולים – עד להערכת מצב חדשה.

עד לניסיון החיסול, שבו נפצע כהן קשה ושני נוסעים שהיו עמו נפצעו אנוש ובינוני, לא הייתה אבטחה על כהן. כעת, ייתכן שיהיה מאושפז במשך חודשים שבהם השוטרים יאלצו לעמוד לצדו. ואולם, העבריין מופיע ברשימת המאוימים עוד מלפני ניסיון החיסול, וקיבל המלצות מהמשטרה לאבטח את עצמו ואף זומן ללהב 433 ולימ"ר תל אביב, וקיבל אזהרה שמתכוונים לפגוע בו.

עוד בנושא:
הגופה שגולגלה בשטיח, הרימונים לעבר המועדון: זהו היעד לחיסול בת"א
יעד החיסול צולם בעירום בחדר הטראומה; בית החולים: לפתוח בחקירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כהן בבית החולים, לאחר הפיצוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מדובר בעבריין בכיר ובגלל זה ניסו לחסל אותו, אז למה שוטרים צריכים לשמור עליו ולסכן את חייהם?", תמהו שוטרים בפני מפקדיהם. "אם רוצים לשמור על חייו, שישכרו לו מאבטחים פרטיים". לדבריהם, לא מדובר בעבריין עצור, שמחובתם לשמור עליו, אלא בעבריין שהורשע בעבר והמשטרה, לטענתם, "אינה חברת אבטחה של עולם הפשע".

עם זאת, גורם בכיר במשטרת תל אביב טען כי הוא מאמין שבשלב מסוים משפחתו של כהן תעסיק מאבטחים חיצוניים. "אנחנו מאמינים שבמהלך הזמן, המשפחה שלו תיקח את העניין לאחריותם ותגייס מאבטחים משלה לשמור עליו", אמר.

במשטרת מחוז תל אביב סירבו להתייחס לנושא.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוזהר כמה פעמים לפני הפיצוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גורם בכיר מעריך כי משפחתו של כהן תשכור לו מאבטחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully