וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזרחים עושים מספיק סקס? ממשלת שבדיה מעוניינת לדעת

זה זמן רב שצהובוני המדינה הסקנדינבית, הידועה בתדמית המשוחררת מינית שלה, מדווחים כי השבדים אינם מקיימים מספיק יחסי מין. שר הבריאות, שהשמועה הגיעה לאוזניו, החליט לפתוח במחקר חדש שיימשך שלוש שנים וצפוי לשפוך אור על התופעה

זוג במיטה. ShutterStock
"אם לחץ או בעיות בריאותיות משפיעים על חיי המין, זו בעיה פוליטית"/ShutterStock

ממשלת שבדיה, המודאגת מכך שאזרחים לא מקיימים מספיק יחסי מין, מעוניינת לנתח את פעילויותיהם בחדר השינה במחקר נרחב חדש. זה 20 שנה שלא נערך מחקר מעמיק בנושא הרגלי המין של המדינה הסקנדינבית, ולכן שר הבריאות גבריאל וויקסטרום טוען כי הגיעה העת לערוך מחקר נוסף.

אחת ממטרות המחקר, שמתוכנן להסתיים ב-2019, היא לגלות אם יש אמת בדיווחי הצהובונים במדינה לפיהם השבדים מקיימים פחות יחסי מין מבעבר. "זה חשוב לחקור אם הטענה הזו נכונה, ואם כן, מה הסיבה לה", כתב השר במאמר דעה שהתפרסם בעיתון "דגנס נייהטר". "אם לחץ או בעיות בריאותיות משפיעים על חיי המין של השבדים", אמר, "זו בעיה פוליטית".

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
"טראמפ לא הקריב דבר": האב המוסלמי השכול שסחף את באי הוועידה
בלבנון תשודר סדרה תיעודית על לבנון השנייה: "מידע חדש על החטיפה"
הודו: גבר ואישה נרצחו בגרזן בשל חוב על חבילות ביסקוויטים

"אי אפשר לדבר על סקס רק בהקשר של מחלות מין"

מורגן אקלונד, בכיר במשרדו של וויקסטרום, אמר כי השר התייחס בדבריו לסקר מ-2013 בקרב 3,000 אזרחים שערך הצהובון "אפטונבלדט", שמצא כי שיעור יחסי המין בירידה במדינה, הידועה דווקא בתדמיתה המשוחררת מינית. אקלונד אמר כי הסקר לא היה אמין מדעית מספיק כדי לבסס על מדיניות ממשלתית, "אך הוא מצביע לכיוון שעשוי להיות מעניין לעקוב אחריו".

במאמר אחר שפורסם באתר הממשלה, אמר וויקסטרום כי הממשלה, שבראשות הסוציאל-דמוקרטים, צריכה מידע טוב יותר על הרגלי המין של האזרחים כדי להתאים אליהם את מדיניותה בכל הקשור לבריאות מינית או פוריות. "מין הוא תחום שמשפיע רבות על בריאות האדם. אנחנו לא יכולים לדבר על סקס רק בהקשר של מחלות מין, אלא גם בהקשר של דברים חיוביים". המחקר ייערך על ידי הסוכנות לבריאות הציבור הלאומית בשבדיה.

(עדכון ראשון: 22:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully