וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות באולפן על המועמדים לנשיאות ארה"ב: "את שניהם לא מחבבים"

30.7.2016 / 0:05

בדיון שנערך באולפן וואלה! NEWS בין תומכת הילרי קלינטון לבין תומך דונלד טראמפ, טען האחרון: "הקמפיין הרפובליקני היה בהתחלה קיצוני והוא הולך ומתכנס". מנגד, טענה הראשונה: "טראמפ ססגוני ולא אמין"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: ניצן ליבנה.

עם ההכרזה הרשמית על זהותם של המועמדים בבחירות לנשיאות ארצות הברית נערך באולפן וואלה! NEWS עימות בין תומכי שני הצדדים. במחנה הדמוקרטי התייצבה יעל פתיר שתומכת בהילרי קלינטון ומהצד הרפובליקני אביב בושינסקי שתומך בדונלד טראמפ ולו זכות בחירה בארצות הברית.

"הקמפיין של טראמפ היה בתחילת דרכו קיצוני ולאט לאט הוא הולך ומתכנס", אמר בושינסקי, "אני לא חושש מאופי הנאומים שלו ובטוח שהוא יעשה את העבודה שלו. הגיע הזמן להכניס צבע ללחיים של האמריקנים". בושינסקי הוסיף כי הוא מופתע מכך שבישראל מתפלאים נוכח הימצאותם של תומכי טראמפ בקרב החברה "למרות שבארצות הברית הוא מוביל בסקרים".

"אני מרגיש שטראמפ בארצות הברית זה כמו נתניהו בישראל, לא נעים להגיד שאתה מצביע לו, לפחות במעוז השמאל או בחברה המתקדמת", אמר, "יש הרבה נקודות דומות בין נתניהו לבין טראמפ – למשל הנושא הפלגני ונאומי ההפחדה הם משותפים לשניהם. זה פחות מטריד אותי כי זה עניין של קמפיין. הדמיון הוא באמת בכך שלאנשים לא נעים להגיד שהם תומכים בטראמפ".

לקריאה נוספת:
ניפצה את התקרה: קלינטון התחפשה לסנדרס - ועלתה למתקפה נגד טראמפ
קלינטון קיבלה את המועמדות: "טראמפ לא יכול להיות המפקד העליון"
גנבה את ההצגה: סיכת "הילרי" בעברית על חולצתו של קלינטון

דונלד טראמפ בעצרת בחירות בצפון קרוליינה 6.7.16. רויטרס, רויטרס
"ססגוני, שקרן ולא אמין". טראמפ/רויטרס, רויטרס

"לטראמפ אין ניסיון פוליטי ואי אפשר לשפוט אותו על זה", אמרה פתיר, "אנחנו שופטים אותו על פי הדמות הטלוויזיונית שלו ועל פי איש העסקים שהיה. הוא דמות ססגונית מידי, שקרנית ולא אמינה. הוא יכול לדבר בוועידת אייפא"ק על כמה שהוא אוהב את ישראל ויילחם בטרור, אבל שעות קודם לכן להגיד שהוא אינו מאמין בסיוע ביטחוני בישראל. קלינטון היא גם לא דמות מעוררת חיבה, יש לה את פרשת המיילים ופרשות שקשורות לבעלה, אבל לדעתי גם היא וגם טראמפ סובלים מחוסר חיבה מבחינת האחוזים".

פתיר התייחסה לקמפיין הרפובליקני והוסיפה: "אביב לא ציין שום דבר מבחינת המדיניות שטראמפ הולך לקדם. יכול להיות שהוא יהיה נחמד לנתניהו, אבל אנחנו לא יודעים את זה. נתניהו לא תומך בטראמפ כמו שהוא תמך ברומני, אני לא בטוחה שהוא מרגיש עם טראמפ בנוח".

(עדכון ראשון: 23:08)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
המועמד הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון. 5 ביולי 2016. רויטרס
סובלת מחוסר חיבה. קלינטון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully