וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: פקח בבני ברק בועט בשקית אשפה לחנות - ואז קונס את בעליה

26.7.2016 / 7:35

סרטון אבטחה שעלה לרשת עורר סערה וזכה לתגובות זועמות. בעלי העסקים בעיר טוענים כי הפקחים קונסים אותם מדי יום ללא הצדקה: "אם היינו בני החסידות של ראש העיר זה לא היה קורה". העירייה: "הטענות ייבדקו"

עריכה: אביב אירגז

סרטון אבטחה, שבו מתועד לכאורה פקח הקונס בכוונה בעלי חנות ספרים בבני ברק, עורר סערה ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטסאפ בעיר. בתיעוד נראה הפקח בועט בשק שנמצא ברחוב לתוך שטחה של חנות הספרים, ולאחר מכן מגיע ומטיל קנס על הבעלים. "בואו לראות איך הפקח מסדר לעצמו בונוסים ודוחות" ו"ככה הפקח העירוני ממלא לעצמו את המכסה היומית" היו רק חלק מהתגובות הזועמות לסרטון.

"אין יום שעובר שפקח של עיריית בני ברק מגיע אל החנות ולא קונסים אותנו", אמר ש', עבד חנות ספרים ברחוב נחמיה בבני ברק, בעודו מחזיק בקנס שקיבל מפקח עירייה. "מה הם רוצים מאתנו? אתמול הם קנסו אותנו על אשפה, שלשום הם קנסו אותנו על דגלים שהיו תלויים מחוץ לחנות, בשבוע שעבר על מעמדים למכירת ספרים מחוץ לחנות".

לדבריו, בעלי העסקים ברחוב פנו לגורמים האחראיים עירייה שהבטיחו לסייע, אך עד כה לא השתנה דבר. "מדובר בשטח פתוח ובעייתי שאותו אנו מנקים ומסדרים לפחות שלוש פעמים ביום, אי אפשר להעמיד פה שומר 24 שעות ביממה שישמור על הכניסה לחנות. איפה ראש העיר שהבטיח לטפל בנושא? מעניין אם היינו בני החסידות שלו – חסידות גור, זה לא היה לוקח כל כך הרבה זמן ומפח נפש", אמר.

עוד בוואלה! NEWS:
"הילדים חששו - אבל התמודדנו": אלפי תושבים חדשים בעוטף עזה
לוקחות את ההגה לידיים: נהגות האוטובוס מובילות מהפכה בכביש
"אבא-אימא טורס": שירותי ההסעות הפרטיים של בני הנוער בחופש

פקח מתועד בועט שק לשטח חנות ספרים ואז קונס את בעלי החנות, בני ברק. יולי 2016. אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei, מערכת וואלה! NEWS
חנות הספרים שנקנסה בבני ברק/מערכת וואלה! NEWS, אור רביד, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

"עובדים פה בחנות ארבעה הורים לילדים, אף אחד מאתנו לא רוצה למצוא את עצמו מחר ללא עבודה", המשיך. "אנחנו מאוד חוששים מהאפשרות שהמנהלים יחליטו לסגור את החנות משום שמאסו בהתנכלות הזאת של הפקחים. אחד הסוחרים שעובד עם החנות והיה עד לוויכוח אמר לנו שכדי 'להוריד אותם', משלמים להם דמי חסות ואז 'יש לך שקט' – מי הם בכלל? אנחנו אזרחים שומרי חוק והקנסות אלה לא מפחידים אותנו. פניתי השבוע לראש העירייה, הרב חנוך זייברט, הבטיח שיסדר את העניין - בינתיים לא קרה עם זה כלום".

דובר עיריית בני ברק, אברהם טננבוים מסר בתגובה: " שוחחתי אישית עם בעל חנות ספרים מרחוב הרב יעקב לנדא, שאצלו צולם הסרטון. מר אלתר, עצמו, אמר לי שהוא לא קיבל דוח על הוצאת קרטונים אלא על הנפת דגלוני פרסום לחנות. בצילום, שאותו ראיתי, לא מוכרת דמותו של הפקח שבאזור, אך שוב - גם אם נאמר שמדובר בו, הרי שלא נרשם דוח על הוצאת קרטון. לבעל החנות ישנן טענות אחרות נגד הפקח, והן יבדקו אצל הממונים עליו".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully