וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הסגל לשעבר בלשכת ראש הממשלה נחקר פעם נוספת

18.7.2016 / 23:19

ארי הרו, שנחקר באזהרה במשך 14 שעות בחשד לעבירות מרמה, זומן שוב למשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה ונחקר במשך תשע שעות. הוא נשלח למעצר בית למשך ארבעה ימים

עריכת וידאו: מיכאל ברגמן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: ניצן ליבנה.

ראש הסגל לשעבר בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו, ארי הרו, נחקר היום (שני) פעם נוספת באזהרה בחשד לביצוע עבירות מרמה. הרו נחקר על ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) במשך תשע שעות, ושוחרר בתום החקירה למעצר בית למשך ארבעה ימים.

ביום חמישי נלקח הרו לחקירה, שנמשכה 14 שעות, מיד עם נחיתתו בנמל התעופה בן גוריון. חוקרי יאח"ה, שהמתינו בסמוך לשרוול המטוס, ביקשו מהרו להתלוות אליהם ולקחו אותו למתן עדות במשרדי היחידה בלוד. בתום חקירתו הוא שוחרר למעצר בית לחמישה ימים. עדיין לא ברור אם היום יוארך מעצרו.

הרו נחקר במסגרת הבדיקה שמקיים היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בגין חשדות לפלילים כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו. בסוף השבוע האחרון פורסם בערוץ 2 כי לאחר חקירתו של ראש הסגל לשעבר הרו, ייתכן שנתניהו ובני משפחתו ייחקרו באזהרה.

עוד בוואלה! NEWS:
שני חיילים נפצעו קל בפיגוע דקירה בכביש 60 ליד חברון; המחבל נורה
טיהורי ארדואן: אלפי שוטרים ועובדי מדינה הודחו, שליש מצמרת הצבא נעצרה
חדירת המזל"ט לשטח ישראל: "אין פתרונות שיגנו על המרחב האווירי"

ארי הרו, בכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה נתניהו. מרק ישראל סלם, מערכת וואלה! NEWS
נחקר בפעם השנייה. הרו/מערכת וואלה! NEWS, מרק ישראל סלם

בסקירה שהעביר היום מנדלבליט בוועדת חוקה, חוק ומשפט, הוא סירב להתייחס ישירות לבדיקה בעניין ראש הממשלה ואמר: "יש זכות לציבור לדעת אבל יש חובה לבדוק כמו שצריך. כל דבר שייכנס לתוך עולם התוכן יעשה נזק. זה יגרום נזק מהותי ואני לא מתכוון לעסוק בזה. זה חלק מהמקצועיות. צריך לאזן בין זכות הציבור לדעת לנזק. כשאחליט שאין נזק, הדברים יצאו לידיעת הציבור".

לדבריו, "רב-סרן שמועתי עובד שעות נוספות, ולכן בהודעה אמרתי שתקחו בערבון מוגבל את כל השמועות. המצב כרגע לגבי ראש הממשלה הוא בדיקה". מנדלבליט סירב להשיב אם הבדיקה כוללת גם את בני משפחתו של ראש הממשלה.

(עדכון ראשון: 14:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully