וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 14 שעות חקירה: ראש הסגל לשעבר בלשכת ראש הממשלה נשלח למעצר בית

14.7.2016 / 22:30

ארי הרו נחקר על ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה מיד עם נחיתתו בנמל התעופה בן גוריון ב-08:00 בבוקר בחשד לעבירות מרמה. הפיכת התשאול לחקירה באזהרה מעניקה להליך הבדיקה בפרשת ראש הממשלה מעמד של חקירה פלילית

עריכת וידאו: מיכאל ברגמן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: ניצן ליבנה.

ראש הסגל לשעבר בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו, ארי הרו, נחקר באזהרה היום (חמישי) על ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בחשד לביצוע עבירות מרמה. הרו נלקח לחקירה, שנמשכה 14 שעות, מיד עם נחיתתו בנמל התעופה בן גוריון. חוקרי יאח"ה, שהמתינו בסמוך לשרוול המטוס, ביקשו מהרו להתלוות אליהם ולקחו אותו למתן עדות במשרדי היחידה בלוד. בתום חקירתו שוחרר למעצר בית לחמישה ימים.

מרגע שתשאולו של ארו הפך לחקירה באזהרה, מעמד הליך הבדיקה בפרשת ראש הממשלה הפך לחקירה פלילית. החשד ראשון בפרשה עולה סביב ראש הסגל לשעבר של נתניהו. כל מהלכי החקירה מתנהלים בפיקוח ראש אגף חקירות ומודיעין ניצב מני יצחקי, השוהה באילת בכנס לשכת עורכי הדין. אנשי החקירה מעדכנים אותו בהתפתחויות והוא מעדכן את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בעניין.

במשטרה אמנם הבהירו בבוקר כי הרו לא נעצר או נחקר באזהרה, אלא תושאל, אך בהמשך הוא נחקר באזהרה. גורמים אישרו מוקדם יותר כי תשאולו של הרו הוא במסגרת קידום הליך הבדיקה בעניינו של ראש הממשלה, שמנדלבליט הורה עליו לאחרונה. בימים האחרונים תשאלו חוקרי יאח"ה גם כמה ממקורבי נתניהו.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
דיווחים בארה"ב: טראמפ יבחר את מושל אינדיאנה כסגנו
"אנחנו כאן ובכל מקום": 2,000 מפגינים עקב ביטול מצעד הגאווה בב"ש
פעוט בן שלוש וטבע בבריכה בצימר בגליל התחתון; מצבו אנוש

(עדכון ראשון: 21:15)

ארי הרו, בכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה נתניהו. מרק ישראל סלם, מערכת וואלה! NEWS
הרו/מערכת וואלה! NEWS, מרק ישראל סלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully