וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה ערעורו של עבריין המין גואל רצון - יישא 30 שנות מאסר

18.7.2016 / 9:52

העליון דחה את הערעור על גזר הדין והכרעת הדין שניתנו לרצון, שהורשע בשורת עבירות מין חמורות בשש נשים. בנו, יגאל רצון, אמר לאחר שמיעת החלטת השופטים כי הוא בהלם: "חשבתי שנקבל בשורה טובה"

מערכת וואלה!

בית המשפט העליון דחה הבוקר (שני) את ערעורו של גואל רצון, שהורשע בשורת עבירות מין חמורות בשש נשים, והותיר את עונשו, 30 שנות מאסר בפועל, על כנו. רצון ערער על הכרעת הדין ועל גזר הדין. בנו, יגאל רצון, אמר לאחר שמיעת החלטת השופטים כי הוא בהלם, "חשבתי שנקבל בשורה טובה".

עורכות הדין שלומציון מנדלמן-גבאי ורויטל קוצר, המייצגות את רצון מטעם הסנגוריה הציבורית, מסרו כי מדובר בעונש קשה ושמרשם מאוכזב. "חשוב לזכור שבית המשפט המחוזי בתל אביב זיכה אותו מעבירה של החזקה בתנאי עבדות והפרקליטות בחרה שלא לערער על כך".

עוד בוואלה! NEWS:
עבריין המין גואל רצון נידון ל-30 שנות מאסר
גואל רצון הורשע ברוב עבירות המין, זוכה מסעיף העבדות
"דף חדש": יימחק החוב של אחת מנשותיו של גואל רצון

גואל רצון בבית המשפט המחוזי בתל אביב, אוקטובר 2014. ראובן קסטרו
זוכה מעבירת החזקה בעבדות. רצון/ראובן קסטרו

בתחילת ספטמבר 2014, לאחר ארבע שנות דיונים, הורשע רצון ב-15 מתוך 16 העבירות שבהן הואשם, ובהן אונס בנסיבות מחמירות, עבירות מין במשפחה, מעשי סדום ומעשים מגונים, בשש מתוך שבע המתלוננות שהעידו נגדו – נשותיו, שחלקן הן גם בנותיו. כמו כן, הוא הורשע בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. בכתב האישום החמור שהוגש נגד רצון, שלו נולדו 40 ילדים מנשותיו השונות, נכתב כי במשך שנים "יצר לעצמו מעמד של כל יכול כלפי נשותיו וכמי שבעל יכולות ריפוי, הרס וקללה, ובאמצעות אלה שלט בחייהן של נשים באופן מוחלט, ברגשותיהן ובתפקודן".

בגזר הדין, שניתן באוקטובר 2014, נכתב כי "לנוכח מספר העבירות החמורות שבהן הורשע הנאשם, לו היינו פוסקים בנפרד לכל אישום ואישום העונש היה עומד על מספר תלת-ספרתי. לפיכך אין מנוס מקביעת עונשו באופן שבו תקופות המאסר יחפפו במידה רבה זו את זו". עונש המאסר נספר החל מיום מעצרו בינואר 2011. עוד נגזרו על רצון 30 חודשי מאסר על תנאי ומתן פיצוי למתלוננות בסכום כולל של 470 אלף שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יגאל רצון, בנו של גואל רצון. בית המשפט העליון ירושלים. 18 ביולי 2016. נועם מושקוביץ
"חשבנו שנקבל בשורה טובה". יגאל רצון, בנו/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully