וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעה חודשים לאחר שאיבדה את אמה, תום תלווה למנוחות את אחיה וחברתה

14.7.2016 / 20:05

תום סגינר קטעה את החופשה במזרח הרחוק עם חברת ילדותה נעם חורב לאחר שאמה נכנעה לסרטן. השבוע היא שוב חזרה ארצה באמצע טיול בעקבות תאונה קטלנית שבה קיפחו את חייהם חברתה נעם ואחיה דרור איתם טיילה

נועם חורב ותום סגינר. פייסבוק, צילום מסך
תום סגינר/צילום מסך, פייסבוק

שבעה חודשים בלבד חלפו מאז שתום סגינר, בת 23, נאלצה לקטוע את הטיול הגדול למזרח הרחוק אליו יצאה עם חברת הילדות הטובה שלה, נעם חורב, אחרי השחרור מצה"ל. בסוף דצמבר נכנעה אמה אסנת למחלת הסרטן, חודשיים בלבד אחרי שחגגה את יום הולדתה ה-50.

הלילה, כשהייתה בדרכה לביתה שבאבטליון, אחרי שנאלצה לקטוע שוב את הטיול שלה עם חורב ואחיה הצעיר דרור, שהצטרף אליהן להמשך הטיול הגדול, היא עדיין ניסתה לעכל כיצד הגורל המשיך לרדוף אחריה באכזריות בלתי נתפסת עד לארצות הברית.

עוד בוואלה! NEWS:
התפתחות בפרשת החיסולים בעולם התחתון: נמצאו שרידי גופת נעדר מ-2011
טיבי פנה באנגלית לעולם: "הרב הצבאי החדש אמר שצריך לשרוף הברית החדשה"
העובדים המפוטרים בירוחם נגד ההנהלה: "רוצים שנוותר על שכר מינימום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עכשיו היא נאלצת להיפרד גם מאחיה הצעיר ומחברה מאוד טובה". תום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי הלוויה וימי האבל על אמה, יצאו שוב תום וחברת ילדותה מאבטליון להמשיך את הטיול הגדול שלהן. הפעם הן טסו לארצות הברית. דרור, שהשתחרר בינתיים מצה"ל, הצטרף אליהן לפני כחודש וחצי. במוצאי שבת האחרון, כשהשלושה נסעו על כביש 70 המהיר שבצפון קליפורניה, התנגש טנדר בסובארו פורסטר שבו נסעו. התאונה החזיתית חצתה את הרכב שבו נסעו לשניים.

נעם ואחיה הצעיר של תום חזרו הלילה לארץ בארונות מתים. מחר (שישי) תגיע תום, שסובלת משברים בצלעות, לבית העלמין משגב. שבעה חודשים אחרי שהשתתפה בהלוויית אמה, תלווה הפעם תום את אחיה ואת חברתה הטובה מהיישוב שבו נולדו, גדלו והתבגרו – בדרכם האחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דרור סגינר. פייסבוק, צילום מסך
דרור סגינר/צילום מסך, פייסבוק

"אבטליון הוא יישוב שמונה בסך הכול 95 משפחות. כולם פה בהלם ומתקשים לעכל את האסון הנורא הזה", אמר יריב המאירי, יו"ר ועד ההנהלה של היישוב, בשיחה עם וואלה! NEWS. "דרור ונעם נולדו, גדלו והתבגרו ביישוב. רק לפני שבעה וחצי חודשים תום איבדה את אמה ועכשיו היא נאלצת להיפרד גם מאחיה הצעיר ומחברה מאוד טובה שלה, שעמדה לצדה בשעותיה הקשות ביותר".

בתחילת השבוע, עם היוודע דבר האסון, הוציאה הנהלת אבטליון הודעה לתושבי היישוב הקהילתי הקטן. "בהמשך לפרסומים השונים באמצעי התקשורת, ראינו לנכון לעדכנכם כי בתאונת דרכים קשה שאירעה במוצאי שבת בארצות הברית היו מעורבים שלושה מבני היישוב", נכתב בהודעה שבישרה על מותם של השניים ועל פציעתה של תום באורח בינוני. "ועד ההנהלה, ועדת קהילה, ועדת נוער ומשפחות קרובות נמצאות בקשר עם המשפחות, וישנה התארגנות לסיוע לנוער ולצעירים ביישוב שמתמודדים עם החדשות הקשות. גם צוותים מקצועיים מהרווחה והמועצה (המועצה האזורית משגב - ע"ח) מעורבים, על מנת לעטוף את המשפחות והקהילה ביישוב".

נועם חורב ותום סגינר. פייסבוק, צילום מסך
"אוהבת את החיים ואוכלת אותם בלי מלח". תום/צילום מסך, פייסבוק

בזמן שוועד היישוב הוציא את ההודעה היה יובל סגינר, אביהם של דרור ותום, בדרכו לארצות הברית, כדי לתמוך מקרוב בבתו. המאירי מוסיף כי בדיעבד התברר שפציעתה של תום הייתה קלה יותר מזו שהעריכו בתחילה. עוד הוסיף כי עם הגעתו של סגינר לבית החולים שבקליפורניה, שוחררה תום לביתה. הלילה עשו השניים את דרכם בחזרה לאבטליון.

במהלך השבוע, כשבית משפחת סגינר נותר ריק מדייריו, ביתה של משפחת חורב התמלא בבני משפחה, מכרים וחברים שבאו לתמוך ולנחם בכל שעות היום. "נעם, אהובה, אוהבת ונאהבת. אוהבת את החיים ואוכלת אותם בלי מלח", ספדו חברותיה ובני משפחתה. "טובת לב, נוגעת בכל אחד שפוגשת עם חיוך גדול מקצה לקצה. מסתכלת עלייך במבט מלא קסם, שובה את הלב ברגע, עם הילה של אור מסביבה, קורנת מאהבה".

דרור הותיר אחריו אבא, יובל, אח, שחף בן 26, ואחות, תום. נעם הותירה אחריה זוג הורים, דינה ואשר, אחות, מוריה בת 20, ואח, יותם בן 16. הלווייתו של דרור תתקיים מחר בשעה 10:00 בבית העלמין של המועצה האזורית משגב. מיד אחר כך, בשעה 11:00, תתקיים במקום הלווייתה של נעם חורב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully