וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג מואשם שדרס למוות אישה לעיני ילדיה, תחקר עדים בזירה ונמלט

13.7.2016 / 11:40

לפי כתב האישום, יוסף כהן דרס למוות את הילה מיכלי נחמן בכביש 6 ונותר במקום מבלי לספר לגורמי ההצלה על מעורבותו. לאחר מכן שטף את מכוניתו והגיש תלונת שווא על תאונה. פרקליטיו: הוא הגיש עזרה

עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, עריכת וידאו: ניר חן, הפקה: ניצן ליבנה.

מורן לוי, גיסתה של הילה נחמן מיכלי בריאיון לאולפן וואלה! NEWS

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד יוסף כהן בגין הפקרה אחרי פגיעה, שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה. לפי כתב האישום, כהן דרס למוות את הילה מיכלי נחמן בכביש 6 בחודש מרץ, נשאר בזירה – ולאחר מכן נמלט אל סוכנות הרכב שבבעלותו, שם העלים את הראיות הקושרות אותו לתאונה הקטלנית.

התאונה אירעה ב-1 במרץ בסביבות השעה 20:30. נחמן נסעה ברכבה, כשלצדה בנה הפעוט ובמושב האחורי אמה וילדיה התאומים בני שלושה חודשים, ואיבדה שליטה סמוך למחלף חורשים. כתוצאה מכך הרכב הסתחרר עד שנעצר על השול השמאלי, כשפניו נגד כיוון התנועה. עשן נפלט מן הרכב ולא ניתן היה לפתוח את הדלת הימנית. נחמן הוציאה את ילדיה דרך החלון ולאחר מכן ניגשה לכביש כדי לסייע לאמה לצאת מן המכונית.

לקריאה נוספת:
קרובי ההרוגה בכביש 6 התפרצו על הנהג החשוד: "נרדוף אותך כל חייך"
הוארך מעצר הדורס מכביש 6; קרובת ההרוגה: "הילד שואל 'איפה אימא?'"
התחזו לקרובי משפחת ההרוגה בתאונה עבור כסף: "אין גבול לרוע"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כהן פגע בנחמן במהירות 150 קמ"ש. זירת התאונה הקטלנית בכביש 6, מרץ 2016/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין רעות אבירי, באותה העת עמדו על השול הימני בסמוך, לבושים באפוד זוהר, שני אנשים שהמתינו להגעת רכב חילוץ לרכבם. הם ניסו להזהיר את הנהגים החולפים מפגיעה בנחמן על ידי שימוש בפנסים בטלפונים הסלולריים שלהם. בשלב זה הגיח כהן בנתיב הנסיעה השמאלית, לפי כתב האישום, במהירות של כ-150 קמ"ש. בעודה מנסה לסייע לאמה לצאת מן הרכב, פגע כהן בנחמן והרג אותה במקום.

לאחר התאונה, נכתב בכתב אישום, עצר כהן את רכבו והחליט להסתיר את מעורבותו באירוע. הוא ניגש לשני האנשים שהמתינו בצד הדרך וחקר אותם על אודות התאונה – מבלי לציין כי הוא היה מעורב בה. הוא המתין במקום במשך 18 דקות מבלי לומר לאיש, ובכלל זה לגורמי ההצלה והמשטרה, כי הוא מעורב בתאונה. לאחר מכן הוא עזב את הזירה, נסע לסוכנות הרכב שבבעלותו בפתח תקווה, שטף את המכונית והעלים ראיות. כהן נסע בהמשך לתחנת משטרת חדרה, עם רכבו הנקי, שם נתן דיווח שקר ולפיו נסע בכביש 6 ונפגע בתאונה על ידי מרצדס שחורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהרגה לעיני בני משפחתה. הילה מיכלי נחמן ובעלה שמעון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי) נמסר: "מדובר באירוע קשה ומצער. רכבה של המנוחה נזרק לשול השמאלי בכביש 6 בעקבות תאונה, והמנוחה יצאה מן המכונית על מנת לחלץ את ילדיה ואמה מהרכב. הנאשם, שנסע בנתיב השמאלי, פגע עם רכבו במנוחה שנכנסה לנתיב נסיעתו אגב ניסיונות החילוץ".

"בוחני המשטרה קבעו חד משמעית כי מדובר בתאונה בלתי נמנעת. לאחר התאונה, אף שעצר תחילה בצד הדרך, בחר הנאשם לעזוב את המקום, בלי להושיט עזרה מתאימה למנוחה, ובלי לדאוג למניעת נזק נוסף. הנאשם לא לקח אחריות על חלקו באירוע ולא נשאר במקום לבירור מול רשויות האכיפה וההצלה. תחת זאת, גיבש הנאשם תכנית שנועדה להסתיר את מעורבותו בתאונה, ובהמשך העלים ראיות ושיבש הליכי משפט", הוסיפו בפרקליטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully