וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוניברסיטה מתחרטת: תלמידי המרצה שתקף התנחלויות יחויבו להיבחן

12.7.2016 / 0:01

לאחר שפורסם בוואלה! NEWS כי תלמידיו של ד"ר אורי וייס בבר אילן לא יחויבו להיבחן כי כינה את ההתנחלויות "פסיכוזה", התחרט המוסד האקדמי. "הדברים פורסמו בבמה פרטית והאוניברסיטה לא מוצאת מקום להתערב"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

(בווידאו: עצרת לזכרה של הלל אריאל שנרצחה בפיגוע בקריית ארבע, השבוע)

דיקן הפקולטה למדעי החברה באוניברסיטת בר אילן הודיע אמש (שלישי) כי תלמידי של ד"ר אורי וייס, המרצה בחוג למנהל עסקים, יחויבו להיבחן במסגרת הקורסים שנלקחו. זאת, לאחר שבשבוע שעבר נודע לוואלה! NEWS כי האוניברסיטה לא תחייב את התלמידים להיבחן ובר אילן אישרה את הפרטים. וייס עורר סערה כשכינה את ההתנחלויות "פסיכוזה קולקטיבית" לאחר הירצחה של הנערה הלל אריאל בקריית ארבע.

"אוניברסיטת בר אילן פרסמה כבר לפני כשבוע הסתייגות מוחלטת מן הדברים, אבל הבהירה כי הואיל ופורסמו בבמה פרטית היא איננה מוצאת מקום להתערב בהם", נמסר מהדיקן. "האוניברסיטה סבורה גם כעת כי אין לערב שיקולים זרים בהחלטות אקדמיות ועל כן היא מודיעה לתלמידיו של המרצה כי לא ישונו דרישות הקורס והם יחויבו לעמוד לבחינה כנדרש".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
שלושה אזרחים עברו לעזה בתוך שנתיים: "כמעט בלתי אפשרי לעצור אותם"
המשטרה מתנגדת למצעד הגאווה בבאר שבע: "פגיעה בחופש התנועה ובדת"
סיבוב בקניון וספר על פרשת שחיתות: כך מבלה אולמרט מחוץ לכלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט שעורר סערה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כשקבוצת הורים בוחרת בשם תיאולוגיה פנאטית להתגורר במקום שמטיל סיכון גדול על ילדיהם, מדובר בפסיכוזה קולקטיבית", כתב וייס בפוסט שעורר סערה. בפוסט אחר כתב: "הביקורת המרכזית שלי על ח"כ חנין זועבי היתה שזועבי מתנגדת לפשרות (היא למשל מתנגדת להסכם שלום בלי זכות שיבה מלאה), וזו גישה פוליטית הרת אסון. אבל, ביחסה לפשרה בעניין המרמרה זועבי מתגלה דווקא כאשת פשרה. הרי אם שפיכות דמים נפשעת כמו זו שהייתה במרמרה מסתכמת בתשלום כופר, זו פשרה אדירה מצד הקרבנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully