וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של אלדד רגב: "תמיד חיינו בתקווה שהבן שלי ואודי חוזרים בחיים"

13.7.2016 / 0:48

עשור לאחר מלחמת לבנון השנייה, חוזר צבי רגב בריאיון לאולפן וואלה! NEWS לרגעים שבהם הבין כי בנו נחטף בידי חיזבאללה. "עד לרגע שבו ראינו את הארונות בעיניים לא ידענו מה מצבו"

צילום" אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: ניצן ליבנה

עשור לאחר שבנו נחטף בידי חיזבאללה, סיפר צבי רגב, אביו של אלדד רגב, לאולפן וואלה! NEWS על הימים הקשים שלאחר החטיפה וההתמודדות היומיומית לאחר ששכל את בנו. ביום שבו נחטף אלדד, עבד צבי כשומר במחסום רכבת ובמהלך המשמרת החלו להגיע הטלפונים. "נסעתי לקצין העיר ואמרו לי שמחפשים אותו זמן רב. עוד לא ידעו כלום על הבנים, הם הוכרזו נעדרים", אמר צבי, כיום סב לשמונה נכדים.

"לא הבנתי מה קרה. לא תפסתי מה קורה איתי", הוא נזכר. "גם בזמן המלחמה לא היו עדכונים קבועים על מצב הבנים. פעם אמרו לנו שאחד מהם פצוע אנוש והשני פצוע קשה. פעם אחרת אמרו שאחד מהם חי והשני פצוע אנוש. היו כל מיני השערות", סיפר. "במשך שנתיים, עד החזרת הגופות, לא ידעתי מה מצבו של אלדד עד לשנייה האחרונה שראינו את הארונות בעיניים. זה מצב נוראי, אכזרי ביותר. איך אפשר להחזיק אותנו שנתיים במצב כזה?".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
קולות הקשר אחרי קרב הצנחנים בלבנון נחשפים: "איבדנו 3 לוחמים"
שקט מדומה: המשפחות שאיבדו את בניהן אחרי המלחמה בלבנון
אב שבנו נהרג בקרב בינת ג'בל: "מעולם לא קיבלתי תחקיר רציני על מותו"

צבי רגב, אביו של אלדד רגב ז"ל בצעדת משפחת שליט בנמל חיפה- יוני 2010. אדריאן הרבשטיין
"הנכדים נותנים לי את הכוח להמשיך". צבי רגב/אדריאן הרבשטיין

למרות ההערכות של גורמים בצבא כי אהוד גולדווסר ובנו, שהיה אז בן 26, מתים, "תמיד חיינו בתקווה שאודי ואלדד חוזרים בחיים". "עשינו כל מה שיכלנו כדי להחזיר את הבנים", אמר. "אני חש כל הזמן געגוע וכאב. הם איתי 24 שעות ביממה. הנכדים הם אלה שנותנים לי את הכוח להמשיך".

צבי התייחס גם לסאגת מינויו של תא"ל במיל' גל הירש לתפקיד מפכ"ל המשטרה, מהלך שלא יצא לפועל בסופו של דבר. "התנגדתי למינוי של הירש כי ראיתי בו אדם לא מתאים", אמר, בהתייחס למי שהיה מפקד עצבת הגליל בזמן המלחמה. "אמרתי לקברניטים שזה לא הוגן. לא רק אני כעסתי, היו עוד הורים שכולים שכעסו יותר ממני".

(עדכון ראשון: 22:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully