וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש לנקמה: נמנע מפגש בין שירזי לנאשם ברצח בנו

סוהרי יחידת נחשון גילו כי ראש ארגון הפשיעה היה אמור להגיע לדיון בזמן שבו זומן גם מיכאל לוי, שנאשם בחיסול שי בנו. הדיון של לוי נדחה ביומיים וכוחות גדולים אבטחו את בית המשפט המחוזי עם הגעתו של שירזי

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: הגשת כתב האישום נגד מיכאל לוי, בחודש שעבר)

במשטרה ובשב"ס חוששים כי ראש ארגון הפשיעה ריקו שירזי, שנמצא במעצר עד תום הליכים במסגרת פרשה 512, מתכנן בימים אלה נקמה במי שרצח את בנו שי לפני כחודשיים ביריות כשהיה בדרך לביתו בצפון תל אביב. לפני כחודש, הוגש כתב אישום נגד העבריין מיכאל לוי, בן 28 מנתניה, שהיה מסוכסך עם שירזי הבן המכונה "הנסיך". היום (שלישי) הצליח שב"ס למנוע מפגש בין השניים בבית המשפט המחוזי בתל אביב, מאחר שזומנו באותה השעה לשני דיונים נפרדים אצל השופט בני שגיא.

ביום חמישי הבחינו אנשי יחידת נחשון בסמיכות הזמנים המסוכנת של הדיונים. בשל החשש לחייו של לוי מצדו של שירזי ואנשיו, עדכנו הסוהרים את הנהלת בית המשפט. בהוראתו של השופט שגיא, נמנעה ברגע האחרון יציאתו של לוי לבית המשפט והדיון נדחה ביומיים.

עוד בוואלה! NEWS:
"שנינו יודעים שבעלי מסובך": הראיות שהובילו לאישום ברצח שירזי
תחת אבטחה כבדה: העבריין ריקו שירזי יצא מהכלא לקבר בנו שחוסל
דוחות המודיעין חושפים: העבריין ריקו שירזי תכנן בריחה מהכלא

ריקו שירזי בבית המשפט המחוזי בתל אביב 2 בנובמבר 2015. ניב אהרונסון
המפגש נמנע ברגע האחרון. ריקו שירזי בבית המשפט/ניב אהרונסון

לוי ושירזי מוגדרים ברמת סיכון גבוהה. לפני כחודש התקבל מידע מודיעיני בשב"ס זמן קצר לאחר ביקור בתו של שירזי בכלא רימונים, ובעקבותיו הוחלט למנוע ממנו לבצע שיחות ולוחמים רעולי פנים של יחידת דרור בשב"ס פשטו על תאו.

גם הפעם בשב"ס לא לקחו את הסיכון, ומפקד יחידת נחשון תת-גונדר מאנדו פייסל החליט למנוע את המפגש הטעון מחשש שיתפתח אירוע שיצא משליטה. כמו כן, בית המשפט המחוזי אובטח בכוחות גדולים של משטרה ויס"מ עם הגיעו של שירזי לדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully