וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת אבטחה כבדה: העבריין ריקו שירזי יצא מהכלא לקבר בנו שחוסל

1.6.2016 / 10:08

מלווה בסוהרים וברב כלא רימונים, יצא העבריין לפקוד את קבר בנו בבית העלמין בנתניה, כחודש לאחר מותו של הבן, שי, מירי בצפון תל אביב. הוא לא הורשה לצאת להלוויה, מחשש ש"ייפגעו אנשים נוספים"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: אוהד פיטר

העבריין ריקו שירזי יצא היום (רביעי) בשעות הבוקר המוקדמות מבית הסוהר רימונים שבשרון תחת אבטחה כבדה, כדי לפקוד את קבר בנו שי שירזי בבית העלמין בנתניה. הוא יצא בסמוך לשעה 5:00 בהתאם להחלטת בית המשפט, לאפשר לו לעלות לקבר לאחר 30 ימים ממועד ההלוויה, וחזר לכלא, מלווה בסוהרי שב"ס וברב בית הסוהר רימונים.

שי שירזי חוסל בחודש שעבר ביריות בצפון תל אביב, על רקע סכסוך עם עבריינים. בית המשפט המחוזי בלוד קבע למחברת החיסול כי אביו, שנושא בעונש מאסר, לא יורשה להשתתף בהלוויה. בית המשפט דחה את עתירתו בשל החשש לשלומו של שירזי האב. אחותו של שי, שירן, אמרה בטקס: "שי המקסים, שמור עלינו מלמעלה. זה לא קל שאבא בכלא ואנחנו פה. אנחנו לא מעכלים את מה שקרה. דווקא אתה שרצית לטרוף את החיים? אצלנו במשפחה כולם הולכים, למה לא לקחת את כולנו?".

עוד בוואלה! NEWS:
דוחות המודיעין חושפים: העבריין ריקו שירזי תכנן בריחה מהכלא
המשטרה חושדת שריקו שירזי תכנן נקמה על רצח בנו - ופשטה על תאו
מאות השתתפו בהלוויתו של שי שירזי: "הוא היה ילד טוב"

ריקו שירזי בבית המשפט המחוזי בתל אביב 2 בנובמבר 2015. ניב אהרונסון
"לקח את זה מאוד קשה". ריקו שירזי/ניב אהרונסון

שירזי נושא שמונה שנות מאסר בכלא רימונים בשל עבירות מס והלבנת הון. סגן מפקד הכלא בישר לו על רצח בנו בתאו, כשהוא מלווה בעובדת רווחה וחובש. "הוא לקח את זה מאוד קשה", סיפר גורם בשב"ס. גורם נוסף הסביר את ההחלטה שלא לאפשר לו לצאת להלוויה: "בקונסטלציה שנוצרה, שבה חוסל בנו של ריקו שירזי, אנחנו בטוחים כי יש סבירות גבוהה שאם הוא יצא להלוויה ייפגעו אנשים נוספים".

חיסולו של שי שירזי, שכונה בעולם הפשע וגם במשטרה "הנסיך", אירע לפני כחודש ברחוב משה סנה, בסמוך לבית העלמין קריית שאול שבצפון תל אביב. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי שירזי נסע במכונית עם עבריין נוסף מארגונו של יצחק אברג'יל. כשעמדו ברמזור בדרכם לפנות לשכונת המשתלה, נעצרה לידם מכונית ומתוכה נורו מספר רב של כדורים. על פי הערכה ראשונית, היורים זימנו את השניים למפגש באזור, ולמעשה טמנו להם מארב ורצחו את העבריין בצומת הסואן. העבריין השני נפצע באורח קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully