וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: "אדאג שלכל אמריקני יהיה בית בטוח"

בכנס בחירות במדינת ורג'יניה התייחס המועמד הרפובליקני המיועד לנשיאות לביטחון ברחובות. "אני המועמד של החוק והסדר", אמר ותקף את קלינטון: "היא שרת הסטטוס קוו, לא תביא שום שינוי"

צלמים זמניים מורשים

המועמד הרפובליקני המיועד לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, אמר אמש (שני) כי הוא מתכוון להיות "המועמד של החוק והסדר". בכנס בחירות במדינת וירג'יניה, הבטיח טראמפ כי אם ייבחר לנשיא, "כל ילד אמריקני יוכל להרגיש בטוח ללכת ברחוב". הוא תקף חזיתית את המועמדת המיועדת מטעם המפלגה הדמוקרטית, הילרי קלינטון, וכינה אותה "שרת הסטטוס קוו". לדבריו, "היא לא תביא שום שינוי".

שבוע לפני ועידת המפלגה בקליבלנד בה יוכרז רשמית כמועמד הרפובליקני לנשיאות, הקדיש טראמפ את הכינוס שלו להשקת תכנית הכוללת עשרה סעיפים לשיפור מצבם הרפואי ורווחתם של ותיקי צבא ארצות הברית. הוא הבטיח שימנה לשם כך שר שזה יהיה תפקידו ותקף את ממשל אובמה על שהזניח את הטיפול בהם.

עוד בנושא:
"זה רק כוכב": טראמפ לא מתחרט על פרסום הכרזה שנחשדה כאנטישמית
המסר של קלינטון ואובמה לסנדרס: רק האחדות תביא את הניצחון
טראמפ שיבח את סדאם חוסיין: "הוא ידע להרוג טרוריסטים"

דונלד טראמפ בעצרת בחירות בצפון קרוליינה 6.7.16. רויטרס, רויטרס
"אנחנו צריכים להשתפר כדי שכל אמריקני ירגיש בטוח". טראמפ/רויטרס, רויטרס

טראמפ התייחס בדבריו לשני המקרים האחרונים שבהם נורו למוות גברים שחורים על ידי שוטרים. "המוות הטרגי בלואיזיאנה ומינסוטה מראה שאנחנו צריכים להשתפר כדי שכל אמריקני ירגיש בטוח", אמר. "פשעים אלימים נמצאים בעלייה באמריקה. יותר מדי אמריקנים חיים בפחד ועוני. ערי הספר שלנו נמצאות מאחור. אני אדאג שלכל אמריקני יהיה בית בטוח, בית ספר בטוח וקהילה בטוחה.

"אני המועמד של החוק והסדר. צריך לספק ביטחון. כל ילד באמריקה צריך ללכת בשכונתו בלי לדאוג", הוסיף. "צריך לדאוג לכולם באופן שווה, ללא הבדל או דעה קדומה. בלי ביטחון אין לנו כלום. התפקיד של הנשיא הבאה הוא להפוך את אמריקה לבטוחה שוב".

לוותיקי הצבא אמר: "אתם הגנתם על המולדת ואנחנו נגן עליכם. אני מתחייב, כל ותיק צבא יקבל טיפול רפואי איכותי. כולם. הם יקבלו לגישה למתקני הרפואה הטובים ביותר. צריך לעזור לוותיקי הצבא גם למצוא עבודה. בכל שנה מגיעים הנה אנשים מעבר לים ומעבר לגבול כדי למלא עבודות שיכלו לשמש את ותיקי הצבא. החיילים המשוחררים צריכים לבוא קודם. אמריקה צריכה לבוא קודם. 20 ותיקי צבא מתאבדים מדי יום. זו טרגדיה שלא מדברים עליה. אני מתחייב להבטיח לוותיקי הצבא טיפול נפשי הולם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
המועמד הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון. 5 ביולי 2016. רויטרס
"בכל מקום שהיא נמצאת יש שחיתות". קלינטון/רויטרס

בהמשך תקף טראמפ את קלינטון. "היא פסולה. הילרי קלינטון הנוכלת היא שרת הסטטוס קוו. בכל מקום שהיא נמצאת יש שחיתות. היא עזרה לבנות את המערכת המושחתת. היא לעולם לא תביא שינוי. המערכת המושחתת מסרבת לתבוע אותה על פרשת המיילים.

"זו לא רק רשלנות חמורה. זה דבר מכוון שמדובר בהצהרות שקריות לעם האמריקני. כשה-FBI ראיין אותה רק שלוש שעות, הריאיון לא הוקלט והיא לא דיברה תחת שבועה. היא חושבת שהיא מעל לחוק אבל בנובמבר הציבור האמריקני יראה לה שהיא לא מעל לחוק".

שוטרים מחוץ לבית המשפט בדטרויט, מישיגן, שבו אדם ירה למוות בשני שוטרים, 11 ביולי 2016. AP
שני שוטרים נורו למוות. שוטרים מחוץ לבית המשפט במישיגן, אתמול/AP

בתוך כך, שני שוטרים נורו אמש למוות ושני בני אדם נוספים נפצעו בדטרויט שבמדינת מישיגן. הירי התרחש בבית המשפט סנט ג'וזף בעיר. כלי תקשורת מקומיים דיווחו מפי גורמים ביטחוניים כי נאשם שדינו נגזר באותה עת בבית המשפט חטף את נשקו של אחד מאנשי הביטחון במקום ופתח בירי. עוצר הוטל על בית המשפט. לאחר זמן קצר הוא נורה למוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully