וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב תל אביב נעצר בחשד שאיים על שופט: "ישלם על גזר הדין"

11.7.2016 / 18:15

לאחר שנגזר עליו מאסר על תנאי, כתב שושן חי טוינה בקשת ערר ובצדה האחורי רשם איומים על שופט בית משפט השלום בעיר שפסק בעניינו. הוא נעצר בעקבות פניית גורמי ביטחון בהנהלת בתי המשפט וקשר עצמו למעשה בחקירה

בית משפט השלום תל אביב. מאי 2016. ראובן קסטרו
בית משפט השלום בתל אביב/ראובן קסטרו

שושן חי טוינה, תושב תל אביב, נעצר אמש (ראשון) בחשד שאיים על חיי שופט בית משפט השלום בתל אביב, עידו דוריאן, זאת בעקבות גזר דין שפסק השופט נגדו. על פי החשד, טוינה כתב איומים על גבי בקשת ערער שהגיש על הרשעתו וגזר דינו. מעצרו של החשוד הוארך היוםבשלושה ימים.

מהחקירה שניהלה משטרת תל אביב, בפיקודו של ניצב-משנה משה אדרי, עולה כי לפני כמה ימים נשפט החשוד לאחר שהוגש נגדו כתב אישום בגין איומים. לאחר שהורשע ונגזר עליו עונש מאסר על תנאי, הגיש טוינה ערער שבחלקו האחורי כתב איומים בנוסח הבא: "איפה גר השופט? הוא עוד ישלם על גזר הדין".

בעקבות כתיבת האיומים על דף בקשת הערעור, פנו גורמי הביטחון של הנהלת בתי המשפט למשטרה והגישו תלונה על איומים. לאחר מעצרו, הובא החשוד לחקירה במשטרת מרחב יפתח, שם קשר עצמו לכתיבת הערער וטען כי בדברים שכתב על חלקה האחורי של הבקשה, הוא פנה לכותבי בקשות המשפט הנמצאים בהיכל בית המשפט בתל אביב.

בדיון שהתקיים הבוקר בבית משפט השלום בעיר קבעה השופטת רונית פוזננסקי-כץ כי מעצרו של טוינה יוארך בשלושה ימים, ובהחלטה כתבה: "עיינתי בתיק החקירה ומצאתי קיומו של חשד סביר הן מהתלונה והן מהערעור עצמו, אשר אף הוא צורף, ואשר ניתן למצוא בו את איומיו ואת יצירותיו הבעייתיות של החשוד בנוגע לגזר הדין ולמי שנתן את גזר הדין נגדו. דומני כי אין צורך להעביר במילים באשר לחומרת המעשים המיוחסים לחשוד והמסוכנות אשר נלמדת מצעדים אלו".

עוד בוואלה! NEWS:
בית המשפט: לא יתנהל משפט נגד בן אליעזר בשל מצבו הרפואי
הותר לפרסום: בכיר בארגון פשע החשוד במעורבות ב-3 מעשי רצח נמלט מהארץ
"מעשה שטני": המחבל מהפיגוע בארמון הנציב יסיים את חייו בכלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully