וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייקון הגאה זלמן שושי הלך לעולמו בגיל 68

11.7.2016 / 10:40

גופתו של זלמן וינדר, שכונה "זלמן שושי", נמצאה בדירתו בתל אביב, לאחר ששכניו דיווחו למשטרה כי לא ראו אותו כמה ימים. שושי התפרסם בין היתר כשמסר הודעה כוזבת על מותו לכאורה של ח"כ לשעבר אמנון רובינשטיין

זלמן וינדר. ויקיפדיה, אתר רשמי
ניסה בעבר לשים קץ לחייו. זלמן שושי/אתר רשמי, ויקיפדיה

הקרוס-דרסר המוכר זלמן שושי (וינדר), בן 68, נמצא הבוקר (שני) ללא רוח חיים בדירתו בתל אביב. שכניו של שושי הזעיקו את המשטרה לאחר שלא ראו אותו זה כמה ימים. שוטרים שפרצו לדירה מצאו את גופתו של שושי במצב ריקבון מתקדם. במשטרה מעריכים כי שושי מת ממחלה.

זלמן שושי נולד כזכר, והיה אחד הראשונים שטשטשו מגדרים בציבוריות הישראלית. ב-1999 התפרסם שושי לאחר שטלפן למזכירות הכנסת, הציג עצמו כרופא ומסר הודעה כוזבת על מותו כביכול של הח"כ לשעבר אמנון רובינשטיין. בעקבות ההודעה עצר יו"ר הכנסת דאז אברהם בורג את הדיונים בכנסת וקיים ישיבה מיוחדת לזכרו. לאחר מכן, כשהתברר כי ההודעה שגויה, נאלץ בורג לחזור בו.

נגד שושי נפתחה חקירה והוא הואשם בגרימת בהלה ציבורית. מאוחר יותר בית המשפט החליט לבטל את המשפט בהתבסס על חוות דעת של הפסיכיאטר המחוזי שקבע כי וינדר היה מעורער בנפשו בעת ביצוע העבירה שיוחסה לו ואינו כשיר לעמוד לדין. בשנים האחרונות חלה שושי ואף ניסה לשים קץ לחייו.

לקריאה נוספת:
גורם במח"ש למומחה שעדותו הובילה לקריסת חקירה: אל תעיד יותר
משפחת שאול מונעת ביקור אסירים ביטחוניים בכלא נפחא: "נותרנו באפלה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully