וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצות "עם ישראל חי" וסיור בערוץ 20: קמפיין לסיוע כספי לאזריה

11.7.2016 / 8:21

שרון גל פתח קמפיין מימון המונים לכיסוי הוצאות משפט החייל הנאשם בהרג מחבל בחברון ובתוך 12 שעות גויס סכום היעד - 400 אלף שקלים. לוואלה! NEWS נודע כי הביקור בערוץ 20 הוא יוזמה פרטית של גל, ללא מעורבות הערוץ

ספק 500

(סרטון הקמפיין מתוך הדסטארט)

חבר הכנסת לשעבר והעיתונאי שרון גל פתח אמש (ראשון) קמפיין מימון המונים לטובת החייל אלאור אזריה, שמואשם בהריגת מחבל מנוטרל בחברון. ב-20 הדקות הראשונות לעליית הקמפיין גויסו 8,100 שקלים ובתוך 12 שעות גויס סכום היעד שעמד על 400 אלף שקלים.

בין היתר, גל מציע בעבור התרומות סיורים באולפני ערוץ 20 תמורת 500 שקלים, חולצת "כולם בשביל אחד, עם ישראל חי" עבור 200 שקלים, או תעודת הוקרה ממשפחת אזריה בתמורה ל-300 שקלים. לוואלה NEWS נודע כי הביקור שהובטח הוא יוזמה פרטית של גל, ללא מעורבות הערוץ.

לדברי גל, הכסף ישמש להגנה המשפטית לאזריה. "בימים האחרונים אושרה הקמת עמותה שיזמתי להגנה על חיילי צה"ל, שמטרתה מתן סיוע משפטי ותקשורתי ללוחמים שייקלעו לסיטואציה דומה בעת שירותם הצבאי", כתב בדף הקמפיין. "העמותה מתחייבת לשאת בכל עלויות ההגנה של אלאור אזריה ושל לוחמים אחרים אשר המקרה שלהם יעמוד בקריטריונים שלמם הוקמה. כעת הגענו לרגע האמת, אחרי שלב ההקמה - וההתגייסות שלכם קריטית כדי שהעמותה תוכל להתחיל בפעילות האמיתית הראשונה שלה ולסייע במאבק של משפחת אזריה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
סוף השבוע של אזריה בבית: ארוחה משפחתית ופגישה עם מקובל
אחרי הדיונים המתוחים: אזריה שוחרר לחופשה בת יומיים בביתו
לצד הוריו ובפנים אטומות, אזריה מבין שטיעוני ההגנה הולכים וקורסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיור בערוץ 20 וחולצות "עם ישראל חי". דף הקמפיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

גל כתב כי "למרבה הצער התביעה הצבאית החשידה את אלאור ברצח של מחבל. בחלוף זמן מה שינתה את הסעיף להריגה - תוך הגשת כתב אישום. למרות השיח הסוער סביב המקרה אין זה נכון לחבר אותו לזירה הפוליטית בשום צורה. צה"ל הוא צבא העם ומדובר בלוחם אשר נשלח למשימה מבצעית, נקלע לזירה חמה ופעל כפי שחש שנכון לפעול בנסיבות שפגש. הגנה משפטית ראויה היא זכות בסיסית לכל אדם, לא כל שכן לוחם שהתייצב מול מפגע ונקלע לסיטואציה קשה כזו בזמן שירות סדיר. עכשיו זה תלוי בכם, בהתגייסות שלכם, כי רק ביחד, תוך ערבות הדדית, נצליח במשימה".

הוא הוסיף: "אנחנו האזרחים לא יכולים לעמוד מנגד ולהותיר את אלאור ומשפחתו ללא הגנה. אנחנו האזרחים לא יכולים לתת לבירוקרטיה ולפוליטיקה לגבור על ערכי המוסר הבסיסי והרעות עליהם גדלנו ועליהם מושתתים צה"ל והחברה הישראלית כולה. אנחנו האזרחים לא סומכים על אחרים - לוקחים את האחריות עלינו".

(עדכון ראשון: 23:25)

אלאור אזריה חשוד בהריגת מחבל בדיון בעניינו בבית הדין הצבאי ביפו. מגד גוזני
אזריה באולם הדיונים, בשבוע שעבר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully