וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף השבוע של אזריה בבית: ארוחה משפחתית ופגישה עם מקובל

8.7.2016 / 20:20

החייל המואשם בהריגת מחבל מנוטרל בחברון יצא לחופשה ממעצרו לציון 17 שנה למות סבו. במהלך סוף השבוע הוא נועד עם הרב נתנאל הכהן מחולון שהעניק לו ברכה. "אלאור שידר הרבה אופטימיות, אבל אני רואה שנים קשות", אמר הרב

עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, עריכת וידאו: ניר חן, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, צילום: מגד גוזני, ניב אהרונוסון ושבתי בנדט, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

(דיווח באולפן! NEWS על עדות מח"ט יהודה במשפטו של אלאור אזריה)

אלאור אזריה, החייל שמואשם בהריגת מחבל מנוטרל בזירת פיגוע בחברון, יצא הבוקר (שלישי) לחופשה ממעצרו לציון אזכרה של סבו. במהלך חופשתו נפגש אזריה עם הרב נתנאל הכהן מחולון, מקובל שרבים נעזרים בקמעותיו. הפגישה בין השניים נמשכה כשעה והתקיימה בביתו של אזריה. הרב העניק גם לאזריה עצמו קמע מיוחד.

"אתמול נפגשתי עם הוריו של החייל במשרדי בחולון", סיפר הרב הכהן. "הפגישה הייתה מאוד מרגשת. הסברתי להם מבחינה קבלית על המקרה". הרב הדגיש כי אינו מתיימר לקרוא תיגר על החוק או בית המשפט ולהתנגד להם. "אני לא פוסל את הערכאה המשפטית, אלא מסביר מבחינה רוחנית", הבהיר. הוא הוסיף כי במהלך הפגישה עם ההורים הוא העניק להם את הקמע כדי שיעבירו לבנם. "אמרתי להורים שבימים הקרובים אפגוש את בנם, וכבר בערב התבשרנו בנס שאלאור ישוחרר לשבת", סיפר.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
אחרי הדיונים המתוחים: אזריה שוחרר לחופשה בת יומיים בביתו
לצד הוריו ובפנים אטומות, אזריה מבין שטיעוני ההגנה הולכים וקורסים
מפקד הגזרה העיד במשפט אזריה: "לא רואה הצדקה לירי של הנאשם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אלאור הוא הניצוץ האלוהי שאומר 'די לאלימות'". אזריה והרב הכהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי הכהן, לבקשת ההורים, הוא הגיע היום לביתם. "הגעתי לבית המשפחה לפגוש את אלאור. התחבקנו ונתתי לו חיזוקים וברכה. דיברנו הרבה ואמרתי לו שגורלו של כל אדם שנולד, נקבע מלמעלה. האמונה שלי היא שכבר כשאלאור נולד, הכל נקבע בשבילו מלמעלה".

"אלאור הוא הניצוץ האלוהי שאומר 'די, די לאלימות, די לשפיכות דמים, די לשפיכת דם יהודי'", המשיך הרב, "גם שמו אומר זאת - קודם אל ולאחר מכן אור. המקרה הזה הולך לשנות את דפוס החשיבה של עם ישראל ומנהיגיו, כולל ראש הממשלה, לכיוון של הושטת יד לפיוס ושלום ולא למלחמות. בתפילה שאנו מתפללים על השלום אנו צועדים שלוש פסיעות אחורה, גם מנהיגינו צריכים ללכת שלוש פסיעות אחורה לקראת אויבינו ולקראת השלום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא יודע אם הוא יצא זכאי". הוריו של אלאור והרב הכהן במשרדו בחולון/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות מילות העידוד שהעניק הרב למשפחת אזריה ולמרות קריאתו למען השלום, הוא אינו חוזה עתיד ורוד או קל במאבקם של המשפחה. "אמרתי להם שיש הוראות ופקודות וחוקים, ושאני לא רואה בספר הקבלה שהוא ייצא זכאי", אמר. "לא ראיתי מה בדיוק עומד להיות עם המשפט, אבל כן ציינתי בפניהם שאני רואה שלוש שנים קשות לפניו, למרות שאני מחזק אותו ומתפלל עליו".

"אלאור מחזק את ההורים והמשפחה"

הרב הכהן המשיך ותיאר את פגישתו עם אזריה וציין כי הוא "שידר המון אופטימיות". לדבריו, "דיברנו על המון דברים. הוא הופתע לראות שאני יודע עליו דברי סוד מהעבר. הדבר היפה הוא שהוא בעצמו מחזק את הוריו, דבר שלא ראיתי במקרים אחרים. אלאור מחזק את ההורים והמשפחה. ההתרשמות שלי טובה ולחיוב, הוא בחור נחמד, חזק ורגיש מדי, אבל בסדר".

כמתוכנן, אזריה עלה לקבר סבו לציון 17 שנים למותו. במהלך החופשה הוא גם זכה לארוחה עם משפחתו. מחר הוא צפוי לעלות לתורה לרגל האזכרה. ביום ראשון יחזור אזריה לבסיס שבו הוא נמצא במעצר פתוח וכבר ביום שני בשעות הבוקר יתקיימו דיונים נוספים במשפטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully