וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הדיונים המתוחים: אזריה שוחרר לחופשה בת יומיים בביתו

8.7.2016 / 10:45

הלוחם המואשם בהרג מחבל מנוטרל בחברון יצא לביתו שברמלה עד ליום ראשון הקרוב. לפי התנאים, הוא ישהה שם בלבד ובמחיצת בני משפחתו, אך יתאפשר לו לעלות לקבר סבו ולהתפלל בבית כנסת מחר

עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, עריכת וידאו: ניר חן, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין, צילום: מגד גוזני, ניב אהרונוסון ושבתי בנדט, באמצעות סמארטפון של וואווי – Huawei

אלאור אזריה, החייל הנאשם בהרג מחבל מנוטרל בחברון, שוחרר הבוקר (שישי) לביתו לחופשה עד יום ראשון. על פי תנאי שחרורו, אזריה ישהה בביתו בלבד, במחיצת בני משפחתו, למעט עלייה לקבר סבו לאזכרה וכן ביקור בבית כנסת מחר בבוקר.

מפקד חטיבת יהודה, אלוף-משנה יריב בן עזרא, העיד ביום רביעי בבית הדין הצבאי ביפו במסגרת של העדויות במשפטו של אזריה. הוא אמר כי הוראות הפתיחה באש קובעות כי "מחבל מנוטרל שלא מהווה סכנת חיים, ההנחיה היא להעניק לו טיפול רפואי ולפנותו מהשטח", והבהיר כי חל איסור לירות בראשו.

עוד אמר המח"ט כי "יש הרבה טענות, אבל ברגע שרואים את הסרט, אני לא רואה את קשר לטענות והצדקה לביצוע הירי". הוא הוסיף כי לבושו של המחבל לא היה חריג, בניגוד לטענות ההגנה.

לקריאה נוספת בנושא
לצד הוריו ובפנים אטומות, אזריה מבין שטיעוני ההגנה הולכים וקורסים
מפקד הגזרה העיד במשפט אזריה: "לא רואה הצדקה לירי של הנאשם"
אביו של החייל היורה בחברון: "תופרים לו תיק; איפה ראש הממשלה?"

אלאור אזריה חשוד בהריגת מחבל בדיון בעניינו בבית הדין הצבאי ביפו. מגד גוזני
שוחרר לביתו. אזריה בבית המשפט, השבוע/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully