וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פרץ למאגרים באינטרנט - וגנב תמונות בעלות אופי מיני של דוגמניות

8.7.2016 / 16:00

תושב עומר בשנות ה-40 לחייו נעצר לאחר שבמחשבו נמצאו סרטונים ותמונות של נשים, ובהן גם מפורסמות. בשלב זה אין חשד שהפיץ את החומרים. הבוקר יובא לדיון בהארכת מעצר

צילום: אבי כהן

תושב היישוב עומר בשנות ה-40 לחייו חשוד שחדר לשרתי ענן (מאגרי גיבוי מידע באינטרנט) וגנב מהם תמונות וסרטונים בעלות אופי מיני של נשים, בהן דוגמניות מפורסמות. לפי החשד, הוא פרץ ליותר מ-200 מאגרים כאלו והעביר לרשותו את החומרים האישיים שמקורם במכשירים סלולריים. הוא נעצר בתחילת השבוע והבוקר (שישי) הוארך מעצרו בשישה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. החקירה מלווה על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

החקירה החלה בעקבות חשד שהגבר קיבל כספים במרמה בהיקף של יותר ממאה אלף אירו, תוך ביצוע עבירות קבלת דבר במרמה, התחזות במטרה להונות, חדירה למחשב והלבנת הון. זאת באמצעות מיילים שהוצגו מטעם מנהלת ענייניה של ישראלית המועסקת בחו"ל הועברו התשלומים ממעסיקים שונים בחו"ל לחשבונות השייכים על פי החשד לתושב עומר. לאחר שעוכב לחקירה, אותרו בדירתו מחשב, שם נמצאו התמונות והסרטונים.

המשטרה מדגישה כי בשלב זה אין אינדיקציה לכך שהחומרים הופצו ברשת, אלא כי הוחזקו בידי החשוד לצרכיו הפרטיים וכי היא תרכז מאמץ, בין היתר, באיתור הקורבנות. מהמשטרה נמסר כי היא רואה "בחומרה את השימוש באינטרנט בניגוד לחוק, באופן שיש בו כדי פגיעה עמוקה בפרטיות ובצנעת הפרט ותמשיך לפעול בנחישות למניעה, חשיפה וחקירה של אירועים מעין אלה ולמיצוי דין עם העבריינים, תוך מיצוי הכלים והסמכויות העומדים לרשותן".

(עדכון ראשון: 08:28)

עוד בוואלה! NEWS
"כל הטיפול השתנה": המערכת שעזרה להציל את חייה של הפצועה בפיגוע
האקדמיה תתנגד, התקציב מופרך: מכשולי היישום של מסקנות ועדת ביטון
חיים שם קץ לחייו - שעות לאחר התאבדות בנו: "היה אב מסור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully