וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים שם קץ לחייו - שעות לאחר התאבדות בנו: "היה אב מסור"

8.7.2016 / 0:22

תושבי מעלה אדומים, שעבדו עם חיים בן חור, מנהל מחלקת הביטחון בעירייה, מתקשים להתמודד עם הבשורה המרה. "אני לא מאמין שהוא עשה את זה", סיפר חברו. "הוא תמיד התגבר על כל הקשיים בחייו"

חשד לרצח והתאבדות, מעלה אדומים. אפריל 2016. נועם מושקוביץ
האב התאבד בבית קפה במעלה אדומים/נועם מושקוביץ

התאבדותו של חיים בן חור – מנהל מחלקת הביטחון במעלה אדומים ששם קץ לחייו אתמול (חמישי) לאחר שנודע לו על התאבדות בנו רון, הותירה את תושבי העיר שהכירו אותו המומים. "הוא איש משפחה מסור שתמיד טייל עם הילדים ודיבר עליהם, הראה תמונות והעלה פוסטים על המשפחה", סיפר אדם שעבד עם חיים בעירייה. "הוא היה אבא מאוד פעיל וחם. למרות שעבר רגעים קשים בחייו הוא תמיד התגבר על הכול, היה חזק ותמיד חייך. זו אבידה גדולה".

"הוא היה איש מקסים וחזק", אמר מכר אחר שלו שעבד עמו בעבר. "הוא היה קצין בצבא, עדין ורגוע. אני לא מאמין שהוא עשה את זה". הוא הוסיף כי יזכור את חיים כאדם צנוע, שלא הרבה לדבר ועשה את העבודה שלו נאמנה.

חבר קרוב של המשפחה ספד הערב לבן חור: "חיים אהוב ליבי, חברי הוותיק - אני וכל משפחת מעלה אדומים כואבים והמומים את לכתך מאיתנו בטרם עת. השארת עיר פצועה ומדממת דמעות כאב". עוד אמר החבר כי "בעולם הפוליטי שבו אני חיי, בו האמת לא תמיד ברורה, אתה היית חבר אמת לאורך שנים רבות מספור וקרן של אמת צרופה. בלי יכולת לבטא את שאני מרגיש כעת אני נפרד ממך ומבנך רון שכה אהבת".

עוד בוואלה! NEWS:
האקדמיה תתנגד, התקציב מופרך: המכשולים בדרך למהפכה המזרחית
"אישה טענה שבנה מפחד משני ערבים באוטובוס - והם הורדו"
נתניהו: "אפגש עם מנהיג מדינה מוסלמית שאין לה יחסים עם ישראל"

המשטרה: התנהלות מאבטח שנתן לחיים את הנשק - תקינה

חיים עבד באגף הביטחון של עיריית מעלה אדומים למעלה משלושים שנה, וגם אשתו היא עובדת העירייה. בעשרים השנים האחרונות הוא שימש כמנהל האגף. "הוא מקצוען, עובד מסור, שחנך את כל המאבטחים במהלך השנים ונתן את הנשמה למען התושבים", אמר מכרו.

בנו של חיים התאבד ביישוב שואבה שליד ירושלים. אתמול בבוקר הוא החל בעבודה חדשה כמאבטח וירה בעצמו באמצעות נשקו האישי. אחיו, שהתגורר עמו, סיפר לאביהם על שאירע, ולאחר שהגיע לזירה, נסע האב למעלה אדומים, נכנס לבית קפה וביקש ממאבטח המועסק אצלו את נשקו אישי. האב נכנס לרכבו והשתמש בנשק כדי לשים קץ לחייו. המשטרה הבהירה כי התנהלות המאבטח הייתה תקינה, שכן הוא היה המנהל שלו והיה עושה בדיקות נשקים מתוקף תפקידו.

חיים הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הלוויית השניים תתקיים הלילה בשעה 23:30 בבית העלמין במישור אדומים.

(עדכון ראשון: 21:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully