וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "אפגש עם מנהיג מדינה מוסלמית שאין לה יחסים עם ישראל"

7.7.2016 / 19:43

ראש הממשלה אמר כי במהלך ביקורו באפריקה שוחח לפני ימים אחדים עם מנהיג שלמדינתו אין יחסים דיפלומטיים עם ישראל. "אחד המדינאים שנפגשתי עמם התקשר למנהיג של אותה מדינה, וקבענו להיפגש". הוא הבהיר כי לא מדובר בסומליה

צילום: לע"מ, עריכה: מתן חדד

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בימים האחרונים, במסגרת ביקורו באפריקה, עם מנהיג מוסלמי שלמדינתו אין יחסים דיפלומטיים עם ישראל. בשיחה עם הכתבים המלווים אותו לביקור, אמר נתניהו: "בימים האחרונים, אחד המנהיגים עמם נפגשתי פה באפריקה, התקשר למנהיג של מדינה מוסלמית באזור שאין לה יחסים רשמיים עם ישראל וקבענו להיפגש". נתניהו הדגיש כי המדינה המדוברת אינה סומליה, אף שנתניהו פגש לאחרונה גורם בכיר בהנהגתה, על פי דיווח באתר Times of Israel.

בתוך כך, ראש הממשלה נועד היום (חמישי) עם ראש ממשלת אתיופיה היילמריאם דסלן ונאם בפני הפרלמנט האתיופי באדיס אבבה, במסגרת היום הרביעי והאחרון של ביקורו ביבשת. נתניהו הדגיש את חשיבות הקשרים בין ישראל לאתיופיה, ואמר כי לשתי המדינות אינטרסים משותפים בתחומי הכלכלה, החקלאות, התיירות והביטחון. הוא הוסיף כי אתגר המאבק בטרור מאחד את ישראל עם רבות ממדינות אפריקה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
"העולם מסתכל עלינו אחרת": תחנת רואנדה במסע נתניהו לאפריקה
בזמן שנתניהו באפריקה: בכירי הליכוד יתכנסו לדון ביחסים עם הרשות
נתניהו ונשיא קניה נפגשו: "נפעל לצירוף ישראל כמשקיפה באיחוד האפריקני"

ביקור ראש הממשלה בנימין נתניהו באדיס אבבה, אתיופיה. יולי 2016. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו בפרלמנט האתיופי באדיס אבבה/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

ראש ממשלת אתיופיה הדגיש במסיבת העיתונאים המשותפת לשניים כי אתיופיה מעוניינת ביחסים קרובים עם ישראל וגם עם הפלסטינים, ותומכת בפתרון שתי המדינות כדרך להביא לשלום באזור. כמו כן, התייחס לאזרח הישראלי ממוצא אתיופי אברה מנגיסטו המוחזק בשבי חמאס ברצועת עזה, ואמר כי המדינה תנסה לסייע במאמצים לשחרורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully