וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמא ששיחקה "טוויסטר בעירום" ושכבה עם קטינים - לא תכלא

10.7.2016 / 9:33

אחרי שהואשמה בארגון מסיבת אלכוהול וסמים לחבריה של בתה בת ה-16, שיחקה עמם בעירום וקיימה יחסי מין עם שניים מהם - האם בת ה-35 לא תשב בכלא ותאלץ לשלם קנס מגוחך. רק אנחנו צופים את הסערה שבדרך?

יוטיוב

בסרטון – הפרסומת המקורית למשחק הטוויסטר התמים

רייצ'ל לין לנהרדט בת ה-35 מקולומביה, ארה"ב, אמא לחמישה ילדים, נעצרה באפריל אשתקד בחשד להדחת קטינים לדבר עבירה, לאחר שאירחה בביתה מסיבה פרועה במיוחד לחבריה של בתה בת ה-16, איתם שיחקה "טוויסטר בעירום". על פי הדיווחים, לנהרדט גם עינגה עצמה מינית מול כול הנוכחים ושכבה עם שניים מהם. כ-14 חודשים לאחר מכן, עמדה לנהרדט למשפט ובשבוע שעבר היא נידונה ל-6 שנות מאסר על תנאי ותחוייב לשלם קנס של 600 דולר בלבד (100 דולר על כל אחד משש העבירות בהן נמצאה אשמה). מלבד התנאים והקנסות, היא תאלץ להסכים ליעוץ חובה בנושא סמים ואלכוהול.

העונש המזערי שקיבלה - לאור ההאשמות הקשות שהוטחו נגדה - הוביל להרמת גבה של לא מעט גולשים זועמים, שמאמינים שמערכת המשפט קיבלה החלטה שגויה לגבי האם השערורייתית. סיפורה המזעזע נחשף לאחר שהאם הצטרפה לקבוצת תמיכה של אלכוהוליסטים אנונימיים וסיפרה לתומכת שלה את כל מה שקרה באותו ערב של פורענות. לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, לנהרדט סיפרה שבתה הבכורה בת ה-16, שהייתה באותו זמן אצל אביה, שלחה לה הודעת טקסט, בה ביקשה לבוא אליה עם חברים כדי "לחגוג".

כשהגיעו, האם הרשתה לבתה וחבריה הקטינים לשתות אלכוהול ולעשן מריחואנה בביתה. שם, כך שמעה התומכת מהאם, היא שיחקה עם הצעירים במשחק החברה "טוויסטר" (או פלונטר בגרסה העברית) – בעירום מלא. אחרי המשחק היא עברה לאמבטיה שם קיימה יחסי מין עם בחור בן 18, חזרה לסלון כדי לענג עצמה מינית מול הצעירים - ונכנסה איתם לג'קוזי. אם זה לא מספיק מטריד - האם סיפרה לתומכת כי כשהתעוררה בשעה 3 וחצי בלילה, גילתה שהחבר של בתה בן ה-16 מנסה לקיים אתה יחסי מין. הוא הכחיש זאת.

רייצ'ל לין לינדרדט. פייסבוק, צילום מסך
יצאה בזול? האם שסיפרה כי שיחקה "טוויסטר בעירום" עם קטינים לא תיכנס לכלא/צילום מסך, פייסבוק

האם גם סיפרה שהיא הראתה לבתה חומרים פורנוגרפיים ואפילו תמונות שלה ושל בן זוגה מקיימים יחסי מין. בנוסף, התומכת טוענת כי האם הודתה בפניה שהיא מכורה לפורנו ושהיא חברה בקבוצת תמיכה למכורים לסקס.

בתה של רייצ'ל יצאה להגנתה וטענה שאמה אמנם אלכוהוליסטית שעשתה כמה טעויות - אך אין זאת סיבה להתייחס אליה ככה. רייצ'ל תומכת בגרסתה של אמה שהיא זו שנאנסה ע"י הצעיר בן ה-16 - ולא להפך. האם גם ניסתה להגן על מעשיה, ובהצהרה שפרסם עורך דינה נאמר שהיא מצטערת מאוד על מה שקרה והיא מכירה בחומרת מעשיה, שנבעו מהתמכרותה לאלכוהול, "למרות שחלק גדול מההאשמות שפורסמו הן מוגזמות ומנופחות, היא מלאת חרטה על שהרשתה לדברים לקרות בנוכחותה והיא כעת תקבל עזרה מקצועית ורוחנית בכדי לוודא שמעשים כאלה לא יקרו שוב". לאחר האירועים, ריצצ'ל ובעלה הגרוש איבדו את המשמרות על חמשת ילדיהם, שעברו לחזקת סבתא שלהם, אולם לא ידוע האם לאחר תום המשפט והעונש הקל הילידם יחזור אל אימם.

עוד באותו נושא

"המורה עם ההטבות" שאנסה תלמידים: הציונים שלהם השתפרו

לכתבה המלאה
תמונת המעצר של רייצ'ל לין לנדרדט. COLUMBIA COUNTY SHERIFF’S OFFICE, אתר רשמי
תמונת המעצר של רייצ'ל לין לנהרדט/אתר רשמי, COLUMBIA COUNTY SHERIFF’S OFFICE

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully