וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמא מואשמת ששיחקה "טוויסטר בעירום" ושכבה עם חבריה של בתה

בתואר אם השנה היא כבר לא תזכה: אישה בת 35 מואשמת שארגנה בביתה מסיבת אלכוהול וסמים לבתה בת ה-16, שיחקה עם חבריה בעירום ושכבה עם שניים מהם

תמונת המעצר של רייצ'ל לין לנדרדט. COLUMBIA COUNTY SHERIFF’S OFFICE, אתר רשמי
הראתה לבתה חומרים פורנוגרפיים ואפילו תמונות שלה ושל בן זוגה מקיימים יחסי מין. תמונת המעצר של לנהרדט/אתר רשמי, COLUMBIA COUNTY SHERIFF’S OFFICE

זה נשמע כמו עלילה של קומדיית נעורים כושלת, אבל זה קרה במציאות – רייצ'ל לין לנהרדט בת ה-35 מקולומביה, ארה"ב, אמא לחמישה ילדים, נעצרה ביום שני האחרון בחשד להדחת קטינים לדבר עבירה, לאחר שאירחה בביתה מסיבה פרועה במיוחד לחבריה של בתה בת ה-16. במהלך המסיבה היא הגישה לקטינים אלכוהול וסמים קלים, ואז שיחקה איתם משחקי חברה (בעירום) ולסיום קיימה יחסי מין עם שניים מהם (אחד מהם הוא ככל הנראה החבר של בתה).

הסיפור נחשף לאחר שהאם הצטרפה לקבוצת תמיכה של אלכוהוליסטים אנונימיים וסיפרה לתומכת שלה על המסיבה שהייתה בביתה וזו מיהרה לדווח לרשויות. לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, לנהרדט ישבה לכוס קפה עם התומכת וסיפרה לה כיצד חמשת ילדיה היו אצל אביהם, כשבתה הבכורה בת ה-16 שלחה לה הודעת טקסט בה ביקשה לבוא אליה עם חברים כדי "לחגוג". האם מיהרה להסכים והרשתה לבתה וחבריה הקטינים לשתות אלכוהול ולעשן מריחואנה בביתה. התומכת המשיכה וסיפרה למשטרה שהאם תיארה באוזניה כיצד היא שיחקה עם הצעירים במשחק החברה "טוויסטר" (או פלונטר בגרסה העברית) – בעירום מלא.

משחק החברה טוויסטר. אתר רשמי
מכירים טוויסטר? עכשיו תחשבו על זה בעירום ועם אמא שלכם/אתר רשמי

אחרי המשחק היא עברה לאמבטיה - כדי לקיים שם יחסי מין עם בחור בן 18. לאחר מכן היא חזרה לסלון עם צעצועי מין, עינגה את עצמה מינית מול כל הנוכחים ואז סיפרה שהם "המשיכו את המסיבה" בג'קוזי עד שכולם פרשו. לטענתה היא התעוררה בשעה שלוש וחצי בלילה, כי הרגישה שמישהו מבצע בה אקטים מיניים וגילתה צעיר בן 16 מנסה לקיים אתה יחסי מין. על פי הדיווחים בתקשורת, הצעיר הוא החבר של הבת, ולמרות שהוא מכחיש זאת, היא טוענת שהיא נאנסה על ידו. על פי הדוח המשטרתי, הבת סיפרה לשוטרים כי היא הייתה זו ששלחה אותו למיטתה של אמה, כיוון שהיא עצמה לא הצליחה לקיים איתו יחסי מין.

האם גם סיפרה שהיא הראתה לבתה חומרים פורנוגרפיים ואפילו תמונות שלה ושל בן זוגה מקיימים יחסי מין. בנוסף, התומכת טוענת כי האם הודתה בפניה שהיא מכורה לפורנו ושהיא חברה בקבוצת תמיכה למכורים לסקס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רייצ'ל לין לינדרדט. פייסבוק, צילום מסך
"מכירה בחומרת מעשיה, שנבעו מהתמכרות לאלכוהול"./צילום מסך, פייסבוק

כאמור, האם נעצרה ושוחררה בערבות של 3,200 דולרים וכעת היא צפויה לעמוד לדין באשמת הדחת קטינים לדבר עבירה. בנוסף נערך לה שימוע מהיר בו נלקח ממנה המשמורת על ילדיה, שנעים בין הגילאים 4 ל-16. למרות שהאם טוענת שהיא נאנסה על ידי בן ה-16, השריף המקומי מסר כי אין כל עדות לעבירה ולכן לא יוגש אישום נגד הנער. בנוסף, גם האם לא תואשם בעבירות מין, כיוון שגיל ההסכמה במדינה הוא 16.

למרבה ההפתעה, הראשונה שיצאה להגנתה הייתה בתה בת ה-16, שצייצה ימים ספורים לאחר פרסום הסיפור בהרחבה בתקשורת: "כן. אמא שלי נעצרה. כן. היא עשתה כמה טעויות. כן. היא אלכוהוליסיטית. כן, גם אני עשיתי כמה טעויות, אבל לאף אחד לא מגיע לסבול מחרא כזה. אז תפסיקו".

הבת גם חיזקה את טענת האם לפיה היא נאנסה על ידי חברה בן ה-16: "היא הייתה שיכורה לגמרי והוא היה מסטול מהתחת. היא לא עשתה סקס עם בן 16. היא נאנסה על ידי בן 16".

רייצ'ל לין לינדרדט. פייסבוק, צילום מסך
הבת צייצה: "לאף אחד לא מגיע לסבול מחרא כזה. אז תפסיקו"./צילום מסך, פייסבוק

גם האם ניסתה להגן על מעשיה, ובהצהרה שפרסם עורך דינה נאמר שהיא חברה ותיקה בכנסייה המורמונית ומעולם לא שתתה אלכוהול לפני שנפרדה מבעלה, שסובל מהפרעת דחק פוסט-טראומטית לאחר שחזר משירות צבאי בעיראק. לאחר שהתגרשו בשנה שעברה היא החלה לשתות ועזבה את הכנסייה – שם הייתה מלמדת שיעורי דת בימי ראשון. עורך הדין פרסם הצהרה בה נאמר כי "גברת לנהרדט מצטערת מאוד על מה שקרה והיא מכירה בחומרת מעשיה, שנבעו מהתמכרות לאלכוהול שגרמה לה לבצע מספר מעשים בלתי ראויים. למרות שחלק גדול מההאשמות שפורסמו הן מוגזמות ומנופחות, היא מלאת חרטה על שהרשתה לדברים לקרות בנוכחותה והיא כעת תקבל עזרה מקצועית ורוחנית בכדי לוודא שמעשים כאלה לא יקרו שוב".

עורך הדין מכחיש שהאם ארגנה את המסיבה לנערים וסיפקה להם סמים ומבטיח שמרשתו תשתף פעולה עם הרשויות החוקרות. "היא מקווה שילדיה, חברי קהילתה ואחרים ילמדו מהמקרה שלה ויראו כמה זה קל לאנשים לטעות בצורה כזו כשהם נתונים להשפעת אלכוהול". עורך הדין לא הגיב לדיווחים בתקשורת על המשחק בעירום, על הסקס עם בן ה-18 או על המשחק בצעצועי המין, אלא רק אמר שהדיווחים על המקרה היו מוגזמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully