וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על הדיווחים לגבי חקירה חדשה נגדו: "שטויות גמורות"

5.7.2016 / 6:00

ראש הממשלה התייחס לפרסומים לגברי חקירה נגדו, שנוגעת לכאורה לכסף שקיבל מאנשי עסקים בעת כהונתו. "בכל פעם שאני בביקור היסטורי בחו"ל ממחזרים את הסיפורים האלה", אמר בטיסה מאוגנדה לקניה

צילום: לשכת העיתונות הממשלתית, עריכה: אביב אירגז

בווידאו: נתניהו בטקס לציון 40 שנה למבצע אנטבה באוגנדה

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב אמש (שני) לראשונה לפרסומים בתקשורת על חקירה חדשה ונרחבת המתנהלת נגדו, ועוסקת בתרומות שקיבל לכאורה מאנשי עסקים בזמן כהונתו הנוכחית כראש הממשלה, שהחלה לפני כשבע שנים. נתניהו טען כי מדובר ב"שטויות גמורות", והוסיף: "בכל פעם שאני בביקור היסטורי בחו"ל ממחזרים את הסיפורים האלה". דבריו נאמרו בעת ביקורו באפריקה, במהלך טיסה מאוגנדה לקניה, בשיחה עם כתבים המלווים את ביקורו.

נתניהו הגיע אמש לניירובי, בירת קניה, שם ישהה במהלך היממה הקרובה. הוא ייפגש הבוקר עם נשיא המדינה, אוהורו קניאטה, שנכח אתמול בוועידה שבה השתתפו נתניהו ושבעה ראשי מדינות ממזרח אפריקה, שנערכה בארמונו של נשיא אוגנדה בעיר אנטבה.

כמו כן, ראש הממשלה ייפגש היום עם מנהיגים נוצריים בקניה הפועלים למען ישראל, וייקח חלק במפגש של אנשי עסקים ישראלים ואפריקנים שיתקיים גם הוא בניירובי, במטרה לעודד יוזמות משותפות לישראל ולאפריקה. מחר הוא ימריא לתחנה השלישית בביקורו באפריקה, רואנדה, שם ישהה לאורך רוב יום רביעי, לפני שיעבור בשעות הלילה לאתיופיה.

עוד בנושא:
"ביקור היסטורי": נתניהו המריא לאפריקה לציון 40 שנה למבצע אנטבה
נתניהו בטקס באנטבה לציון 40 שנה למבצע: "הפך לסמל מאבק בטרור"
טקס 40 שנה לאנטבה: נתניהו "חזר לאפריקה", נשיא אוגנדה דווקא שב לתנ"ך

ביקור ראש הממשלה נתניהו באוגנדה 4.7.16. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו בביקור באוגנדה, אתמול/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

נתניהו אמר אתמול כי החזרה לטרמינל באנטבה, שם נערך טקס לציון 40 שנה למבצע שבו נפל אחיו יוני נתניהו, הייתה מרגשת מאוד עבורו. "אני מצטער שלא זכיתי להביא לכאן את הוריי", ציין ראש הממשלה בשיחה עם הכתבים במטוס. הוא הוסיף כי הוא מתכוון לערוך בעתיד ביקור במדינות מערב אפריקה, במתכונת דומה לביקור הנוכחי במזרח אפריקה. לדבריו, יש ביבשת כולה עניין רב בהידוק הקשרים עם ישראל, על רקע הישגיה בתחומי הביטחון, המאבק בטרור, הכלכלה, הרפואה, החקלאות ועוד.

ראש הממשלה נשאל כיצד ייתכן שישראל מייעצת למדינות אפריקה בנושא מאבק בטרור, בשעה שהטרור משתולל בשטחה ורק בשבוע שעבר אירעו בה שלושה פיגועים. נתניהו השיב כי "הטרור מכה בכל מקום, אנחנו פועלים נגדו בתקיפות ובנחישות". לדבריו, מדובר באתגר עולמי שמדינת ישראל היא חלק ממנו והוא נוגע ישירות גם למדינות רבות באפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully