וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדיו של מיכאל סיפרו לאמם ששבה להכרה: "אבא נרצח בפיגוע"

4.7.2016 / 17:23

הילדים של מיכאל (מיכי) מרק, שנורה למוות ביום שישי בכביש 60, סיפרו לחוי אשתו כי אביהם אינו בין החיים. אמם נפצעה קשה בפיגוע והתעוררה אתמול, ומאושפזת במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם

צילום: רוני כנפו וערוץ 7, עריכה: אביב אירגז

ילדיו של מיכאל (מיכי) מרק, שנרצח בפיגוע הירי בכביש 60 ביום שישי, סיפרו היום (שני) לאמם, חוי, ששבה להכרה מפציעותיה בבית החולים הדסה עין כרם, שאביהם נרצח. אתמול היא התעוררה ומצבה מוגדר יציב, והיא מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ. לה ולמיכאל עשרה ילדים.

מוקדם יותר היום סיפרה אורית, בתם בת ה-17, על הרגעים הראשונים שלאחר הפיגוע. "ישבנו בסלון, ואף אחד לא אומר לנו מה קורה", אמרה מחצר ביתם בעתניאל. "לא חשבתי שמשהו רציני קרה, אולי מישהו נפצע, הכי נוראי שיש".

"ואז אמרו שאבא ואמא פצועים קשה", סיפרה. "היה ברור שאבא הלך, שהוא כבר לא פה. הלכתי להתפלל שאימא תחיה". לדבריה, "פשוט ישבנו וחיבקנו את רינת ואסתר, שכל כך לא צריכות לחוות את זה. כאלה גיבורות וכאלה קטנות, לא מגיע להן את זה, לאף מאיתנו לא מגיע את זה".

עוד בוואלה! NEWS:
בתו של הנרצח מעתניאל: "הבנתי שאבא הלך, התפללתי שאימא תחיה"
לא רק ספרים: הישיבה של מיכי מרק בעתניאל הייתה הזדמנות לחשיבה אחרת
בתגובה לפיגועים: אושרה בניית 700 יחידות דיור במעלה אדומים ובירושלים

מיכאל (מיכי) מרק שנהרג בפיגוע ירי בדרום הר חברון ואשתו חוי שנפצעה באורח קשה, יולי 2016. באדיבות המשפחה
חוי ומיכאל מרק/באדיבות המשפחה

אלחנן קלמנזון, אחיינו של מרק, היה הראשון שהגיע לזירה. "ביום שישי בבוקר נסעתי לבקר חבר טוב", סיפר. "חזרתי הביתה בערך ב-14:30. ב-14:52 קיבלתי הודעה על אירוע ירי באזור אדוריים". קלמנזון, חבר בכיתת הכוננות, הוקפץ לזירה. הוא שחזר: "יחד איתי מגיע אמבולנס. אני רואה את הרכב, וחושב למי יש אוטו כזה בעתניאל".

"זה לא יכול להיות מיכי", נזכר קלמנזון במחשבותיו באותו הרגע. "אני רואה שמעמיסים פצועה, ואני מזהה שזאת חוי, שזאת דודה שלי, ואני קורא לה. 'אוקיי, היא פצועה אנוש', אני אומר לעצמי בראש. 'טוב, בואו נלך לראות של מי הרכב', ואני רואה בכיסא של הנהג את מיכי, ובמיכי לא היה מה לטפל כבר, לצערנו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אורית מרק בתו של מיכאל מרק שנרצח בפיגוע בכביש 60, ואלחנן קלמנוביץ בעתניאל. נועם מושקוביץ
אורית בת ה-17 וקלמנזון/נועם מושקוביץ

תהילה, בתה בת ה-14 של חוי ומיכאל, עדיין מאושפזת אף היא בבית החולים, אך היא צפויה להשתחרר כבר מחר. אתמול יצאה מבית החולים והשתתפה בהלוויית אביה בהר המנוחות בירושלים.

בבית החולים סיפרו כי תהילה אף החלה ללכת ואתמול אפשרו לה הרופאים להתחיל לאכול, בעיקר נוזלים. היא ביקשה גלידה בטעם וניל ואנשים שנכחו במקום סיפרו כי הגלידה שימחה אותה מאוד. שאר תשעת הילדים שליוו אתמול את אביהם למנוחות פוקדים את מיטת אמם ואחותם לפרקים, תוך כדי השבעה. לבית החולים מגיעים גם קרובי משפחה רחוקים יותר וחברים.

אתמול יצאה תהילה מבית החולים והשתתפה בהלוויית אביה בהר המנוחות בירושלים. אתמול קראו ילדיו של מיכאל לציבור הרחב להגיע להלווייה, ומאות נענו לקריאתם. אחותו, יוכי, הקריאה מתוך דברים שכתבה אחייניתה תהילה. גם ראש המוסד יוסי כהן, בן דודו של מיכאל, ספד לו במהלך הטקס, כמו גם נשיא המדינה ראובן ריבלין.

נשיא המדינה ראובן ריבלין סופד בהלוויית מיכאל מרק, עתניאל. 3 ביולי 2016. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
הלווייתו של מרק, אתמול/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully