וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המינויים הראשונים של ליברמן: שמיר ואהרונוביץ' - פורשי ישראל ביתנו

4.7.2016 / 16:45

שר הביטחון הנכנס הודיע כי שר החקלאות לשעבר יאיר שמיר והשר לביטחון הפנים לשעבר יצחק אהרונוביץ', ישמשו יו"ר התעשייה האווירית ויו"ר התעשייה הצבאית. "אלה האנשים המתאימים ביותר לתפקידים הללו", נמסר בהודעת המינוי

עריכה: שניר דבוש

שר הביטחון אביגדור ליברמן הודיע היום (שני), כי החליט בתיאום עם שר האוצר משה כחלון, למנות את יאיר שמיר ליו"ר התעשייה האווירית ואת יצחק אהרונוביץ' ליו"ר התעשייה הצבאית. שמיר, שהיה שר החקלאות בממשלה הקודמת, כיהן בעבר כיו"ר התעשייה האווירית ואהרונוביץ' כיהן כשר לביטחון פנים. בהודעת המינוי נכתב כי "מדובר באנשים המתאימים ביותר לתפקידים הללו והם יצעידו את החברות שבראשן יעמדו קדימה".

ביום שישי הכריע ליברמן בסוגיה נוספת ואישר יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו את בנייתן של 42 יחידות דיור חדשות בקרית ארבע, באזור שבו מתגוררת משפחתה של הלל יפה אריאל בת ה-13, שנרצחה בפיגוע הדקירה בביתה בהתנחלות ביום חמישי. ההחלטה לאשר את המכרז החוזר, שפורסם לפני שנה וחצי, התקבלה לאחר הביקור שקיים ראש הממשלה בבית המשפחה בשעות הבוקר.

הצהרתם של נתניהו וליברמן מגיעה יום לאחר פרסום דוח הקוורטט, שקורא לישראל להפסיק לאלתר את הבנייה בהתנחלויות. עוד קובע הדוח - שחובר בידי ארצות הברית, האיחוד האירופי, האו"ם ורוסיה - כי מדיניות ישראל "שוחקת בהתמדה את הסיכוי לפתרון שתי המדינות".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בתו של הנרצח מעתניאל: "הבנתי שאבא הלך, התפללתי שאימא תחיה"
המחבלים משרונה תכננו פיגוע המוני ברכבת: "רצו ללכוד נוסעים"
באופן חריג: צה"ל תקף תותחים של צבא סוריה עקב זליגת ירי

שר הביטחון אביגדור ליברמן בסיור ראשון מאז כניסתו לתפקיד, פיקוד צפון. 7 ביוני 2016. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
"יצעידו את החברות שהם בראשן קדימה". ליברמן/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully