וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצור – או שאני רוקד: השוטרים בניו זילנד הדהימו בכישורי היפ הופ

יותר ממיליון וחצי גולשים כבר צפו בקבוצת השוטרים, שקטפה את המקום השלישי בתחרות ריקודים לאומית. "האווירה הייתה מחושמלת", סיפרה מארגנת התחרות. "היה תור ענק של ילדים שביקשו להצטלם איתם"

עריכה: יאיר דניאל

קבוצה של שוטרים מניו זילנד היממו שלשום (שבת) את הקהל בתחרות היפ הופ לאומית בוולינגטון, כשהפגינו כישורי ריקוד מפתיעים – וקטפו את המקום השלישי בתחרות. הסרטון של השוטרים המרקדים, לצלילי מיסי אליוט וג'סטין טימברלייק, הפך לוויראלי מרגע פרסומו אתמול, וזכה לחצי מיליון צפיות תוך פחות משלוש שעות.

הסרטון הועלה לדף הפייסבוק של מרכז הגיוס של משטרת ניו זילנד, לצד הכיתוב ההומוריסטי: "קראנו לתגבורת ולאמצעים לפיזור הפגנות בעקבות התקרית הזאת". כעת, יותר ממיליון וחצי בני אדם צפו בו, הוא שותף כמעט 30 אלף פעמים, ויותר מ-35 אלף משתמשים סימנו עליו "אהבתי".

אין זו הפעם הראשונה שמשטרת ניו זילנד מדהימה את האומה בכישורי הריקוד של חבריה. לפני כחודשיים, סרטון נוסף של שוטרים משלימים "אתגר האיש הרץ" הפך לוויראלי, וזכה כבר כמעט לעשר מיליון צפיות. בעקבות זאת, פנו מארגני תחרות ההיפ הופ הלאומית לשוטרים, בבקשה להשתתף.

עוד בוואלה! NEWS:
איחוד האמירויות לאזרחיה: אל תלבשו בגדים מסורתיים בביקורים בחו"ל
המלכה ביקרה בסקוטלנד אחרי הברקזיט: "קשה להישאר רגועים"
לבד, בחושך, עם שבעה שקדים קלויים: כך נראים הלילות של אובמה

ראש תחום המיתוג והדוברות של משטרת ניו זילנד, ג'יימס וויטקר, סיפר לעיתון "ניו זילנד הראלד" כי לאחר ההופעה, היה "תור ענק של ילדים שמחים" שביקשו להצטלם עם השוטרים. "ההופעה אפשרה לנו לקיים קשר חיובי עם הצעירים שהיו במקום, ולאפשר למגויסים אפשריים לדעת שיש הרבה סוגים שונים של עובדים במשטרת ניו זילנד, כולל כאלה שאוהבים היפ הופ", הבהיר.

ג'מה ליינג, מתאמת התחרות, סיפרה לעיתון האוסטרלי "דיילי מייל" כי האווירה הייתה "מחושמלת", והוסיפה כי השוטרים עודדו את המתחרים האחרים. "היה ממש כיף איתם", הוסיפה, "שמרנו על זה בסוד כדי להפתיע את הקהל". מריקוד ברייקדנס, עברו השוטרים המרקדים ל"ריקוד הרובוט" ולצעדים נוספים, וכל אחד מהם קיבל הזדמנות להפגין את כישוריו – עד לסיום המפואר, שבו אחד מהם מסתובב על ראשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully