וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנה בדרך: נהג אוטובוס תועד צופה במשחק כדורגל במהלך הנהיגה

4.7.2016 / 0:50

נוסע בקו 219 של חברת "קווים", מבני ברק למודיעין עילית, תיעד את הנהג כשהוא צופה במשחק בעת הנהיגה. הוא יוזמן לשימוע בהנהלת החברה. "חייבים להוריד נהגים שמסכנים את החיים שלנו מהכביש לפני שתתרחש תאונה"

צילום: קבוצת נייעסטאר

נהג קו 219 של חברת "קווים", שעשה שלשום (שבת) את דרכו מבני ברק למודיעין עילית, תועד על ידי אחד מהנוסעים באוטובוס, כשהוא צופה במשחק כדורגל בעת נהיגתו ומסכן את הנוסעים ואת באי הדרך. על פי הודעת החברה לאחר פרסום התיעוד, הנהג יוזמן לשימוע.

שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת "אור ירוק", טען כי "לחברות האוטובוסים יש אחריות לנהגים שהן שולחות לכביש, והן חייבות לוודא כי הנהגים עומדים בסטנדרטים הבטיחותיים. תאונות דרכים הן לא גורל משמים ולכן חייבים להוריד נהגים שמסכנים את החיים שלנו מהכביש לפני שתתרחש תאונה".

עוד בוואלה! NEWS:
ישראלי בן 29 נהרג בתאונת פגע וברח בלאס וגאס: "לב זהב"
חשד לפגע וברח באילת: הולכת רגל נפצעה קשה, הנהג הפוגע נמלט
אישום: נהג במהירות מופרזת בעיקול וגרם למות חיילת ברשלנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נהגים לא חוששים להתעסק בטלפון". זירת התאונה במחלף ענבה, בחודש פברואר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא הסביר כי "מתחילת השנה נהרגו קרוב ל-30 בני אדם בתאונות דרכים במעורבות אוטובוסים. נהגי התחבורה הציבורית הם נהגים מקצועיים, ולכן הם חייבים להוות דוגמא לנהיגה בטוחה ומקצועית". לדבריו, "נהג שמסיע 50 נוסעים ולא מרוכז בכביש עלול לגרום לתאונה רבת נפגעים, כפי שקרה בעבר". על פי נתוני "אור ירוק", האוטובוסים מהווים כחצי אזור ממצבת כלי הרכב בישראל, אך מעורבים בתאונות דרכים קשות בשיעור של כמעט פי עשר.

"כמעט ולא ניתן לראות היום משטרה בכביש, ולכן נהגים לא חוששים להתעסק בטלפון הסלולרי בזמן הנהיגה ולסכן את הנוסעים ואת שאר משתמשי הדרך השונים", הוסיף. "המשטרה חייבת להגביר את הנראות שלה בכבישים כדי להרתיע נהגים מלסכן את החיים של כולנו בכביש".

לפני קרוב לחצי שנה, לא רחוק ממסלולו של קו 219, שישה בני אדם נהרגו ועשרות נפצעו בתאונת דרכים, כשאוטובוס של חברת "אגד" שהיה בדרכו מירושלים לבני ברק התנגד במשאית במחלף ענבה. האוטובוס פגע במשאית שעמדה בשוליים ובלטה לנתיב הנסיעה. בחודש שעבר הוחלט להגיש כתב אישום חמור נגד הנהג, חיים ביטון, בגין גרימת מוות ברשלנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"רואים בחומרה רבה את המקרה"

מחברת קווים נמסר בתגובה: "חברת קווים מתייחסת בכובד ראש לנושא בטיחות הנוסעים במהלך הנסיעה. אנו רואים בחומרה רבה את המקרה המדובר והנהג יוזמן לשימוע בהנהלת החברה".

(עדכון ראשון: 22:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully