וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללמוד מהטוב ביותר: ספר ג'ודו של פוטין יופץ למיליוני ילדים ברוסיה

בין שלל עיסוקיו, מצא הנשיא זמן לטיפוח תחביבו מימיו כנער והשתתף בכתיבת ספר היסטוריה של הספורט, שיגיע לשבעה מיליון תלמידי כיתה ד' בארצו. לספר יצורפו קלפי אימון שנועדו לפתח "לוחמים אתלטיים"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

בווידאו: פוטין על ההצעה האמריקנית לשלב את האופוזיציה בסוריה בממשלה - "קבילה בהחלט", לפני כשבועיים

בין המעורבות במלחמה בסוריה, הסכסוך באוקראינה והמשבר מול טורקיה, מצא נשיא רוסיה ולדימיר פוטין את הזמן לכתוב ספר היסטוריה של הספורט שיופץ למיליוני תלמידים בארצו. הספר, שנכתב יחד עם האוליגרך וחברו הקרוב ארקדי רוטנברג, נקרא "דרך עדינה" והוצג במסגרת טקס חשיפת נבחרת הג'ודו שתייצג את רוסיה במשחקים האולימפיים בברזיל.

רוטנברג, בעליו של בית ההוצאה לאור שמפרסם את הספר, נחשב למקורב במיוחד לפוטין ועסקיו הרוויחו מיליארדי דולרים מחוזים שנחתמו עם המדינה. ספרם של השניים יכלול גם מדריך ג'ודו שנכתב על ידי רוטנברג ושני מומחים מהתחום, ויצורפו אליו גם 90 קלפי אימון. הערכה תחולק לשבעה מיליון תלמידי כיתה ד' ברחבי הפדרציה.

עוד בוואלה! NEWS:
מחווה לחומת ברלין: גרפיטי בליטא מציג את טראמפ ופוטין מתנשקים
הפרו את דממת המוות: תזמורת רוסית ניגנה בהיכל ההוצאות להורג של דאעש
לשתות עם פוטין: בית קפה בהשראת נשיא רוסיה נפתח בסיביר

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין חותם על ספר הג'ודו שלו בבית ספר לספורט בסנט פטרסבורג. 19 בדצמבר 2009. AP
פוטין חותם על ספרו הקודם בבית ספר לספורט בסנט פטרסבורג, 2009/AP

לדברי נשיא בית ההוצאה לאור, ולדימיר אוזון, הספר נועד לעודד אורח חיים בריא ולשמש כלי "לפיתוחם של לוחמים אתלטיים ולגיבושה של משמעת עצמית הרמונית". "עבור כותבי הערכה הזו, ולדימיר פוטין, ארקדי רוטנברג, דמיטרי צ'רניק ואלכסיי לוויצקי, ג'ודו הפך לחלק מהחיים", אמר אוזון. "פוליטיקאי, יזם, מורה ואקדמאי – כולם התאחדו באמצעות הג'ודו וההשראה להעביר את ניסיונם והידע שלהם לדור הבא".

הנשיא המשפיע מתאמן בג'ודו שנים ארוכות, עוד מאז שנות נעוריו בסנט פטרסבורג. הוא השתתף בעבר בכתיבתם של כמה ספרי ג'ודי, כולל הספר "ג'ודו: היסטוריה, תיאוריה, פרקטיקה ולימוד עם ולדימיר פוטין". בחודש ינואר האחרון הוא אף הצטרף לנבחרת הלאומית לאימון משותף וצולם מביס את חלק מחברי הנבחרת, כולל המאמן.

ולדימיר פוטין באימון ג'ודו לנוער בקמרובו, סיביר. רוסיה, ינואר 2012. AP
פוטין באימון ג'ודו עם ילדים בסיביר, 2012/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully