וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: רוכב אופניים נהרג בהתקפה נדירה של דוב גריזלי

הרוכב, ששירת ברשות היערות של ארה"ב, רכב לצד חברו בסמוך לפארק לאומי במדינת מונטנה הסמוכה לגבול עם קנדה. ככל הנראה, הם הפתיעו את הדוב שתקף אחד מהם. הרשויות מנהלות מצוד אחריו

דוב גריזלי, פארק ילוסטון, ארה"ב, 6 ביולי 2011. Jim Urquhart, AP
נמצא ברשימת המינים שבסכנת הכחדה. דוב גריזלי בפארק ילוסטון/AP, Jim Urquhart

דוב גריזלי תקף והרג רוכב אופניים בסמוך לפארק לאומי במדינת מונטנה שבצפון ארצות הברית – כך נמסר אתמול (רביעי) מהמשטרה המקומית. הרוכב בן ה-38, ששמו בראד טריט, שירת ברשות היערות של ארצות הברית. הוא הותקף כשרכב לצדו של אדם נוסף, שהזעיק עזרה לאחר שחברו נפגע מהדוב.

"נראה שהם הפתיעו את הדוב וטריט הופל מאופניו על ידיו", נמסר בהודעה מטעם משרד השריף האזורי. הרשויות מסרו כי שוטרים חמושים מחפשים אחרי הדוב בסמוך לפארק הלאומי "ווסט גלייסר". מתקפות דובים נדירות באזור ודווח רק על עשרה בני אדם שנהרגו באירועים כאלו מאז הוכרז הפארק ב-1910.

רשות הטבע והדיג של ארצות הברית הודיעה לאחרונה על כוונתה להסיר את דובי הגריזלי מרשימת המינים שבסכנת הכחדה. מספר דובי הגריזלי ברחבי המדינה נאמד ב-1,400 עד 1,700 בעוד שבאלסקה חיים כ-30 אלף פרטים. המין הוכנס לרשימת המינים שבסכנה ב-1975 בעקבות פיתוח מואץ ואובדן שטחי מחיה. מאז הוקמו שמורות מיוחדות שהובילו להתאוששות מסוימת.

עוד ידיעות מהעולם
"אובמה הציע לרוסיה לתקוף יחד מטרות של ג'בהת א-נוסרה בסוריה"
"מסרו מידע רגיש": נחשף מחדל נפילת המלחים האמריקנים בשבי איראן
ארה"ב: בהלת ירי במהלך תרגיל בבסיס שממנו ממריא אובמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully