וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נמצאו שרידי גופתה המצמררים של המפלצת מלוך נס?

4.7.2016 / 5:27

ברשתות החברתיות מיהרו להכריז על מותה של המפלצת מלוך נס, לאחר ששרידי יצור מסתורי נמצאו לכאורה על גדות האגם הסקוטי, אך האם זו באמת היא?

תיעוד של המפלצת מלוך נס/יוטיוב

בסרטון: "תיעוד" של "המפלצת מלוך נס"

כבר יומיים בערך שלא התעדכנו במצבה של המפלצת הסקוטית האהובה עלינו - המפלצת מלוך נס - והנה היא שוב איתנו. הפעם היא לא נצפתה בהדמיית סונאר מסתתרת במעמקי האגם או שוחה לה בחופשיות בנהר התמזה בלונדון - אלא - ותתכוננו לחדשות לא טובות - היא נמצאה מתה (אם זו באמת היא, כמובן). שרידי חיה עצומה - שלד ומעי - נמצאו על גדות אגם לוך נס וכיבכול שמו סוף לאגדה הסקוטית שמשכה אחריה תיירים רבים. כמה חבל לסקוטלנד - עכשיו לא נותרה סיבה לבקר בה.

בתמונות שפרסם עמוד הפייסבוק Help2Rehome Scotland, נראו שרידי החיה העצומה שרועים על החוף, כשמסביבה סרט של המשטרה. לפי הדיווחים, אדם שטייל עם הכלב שלו באזור הבחין בדבר המבחיל הזה ומיהר להזעיק את המשטרה. אז האם אפשר לסגור את הבסטה ולשים את סיפור המפלצת מלוך נס מאחורינו?

אז זהו, שלונג ליב דה קווין! התמונות הללו, מזעזעות ומציאותיות ככל שנראות, הן ככל הנראה רק חלק מתפאורה לסדרת טלוויזיה. זה לפחות מה שטוענים ב-Help2Rehome Scotland, שם פורסמו התמונות. התמונות עוררו דיון סוער בפייסבוק, כשכמות נכבדת מהתגובות לא האמינו בכלל לסיפור הזה. אחד הגולשים אפילו טען נחרצות שאלו בכלל שרידים של ג'ירפה. אנחנו חושבים שבסקוטלנד ממשיכים לחפש דרכים להחיות את האגדה הישנה ולמשוך אליהם תיירים. נסי, אנחנו עוד נמצא אותך.

עוד באותו נושא

בנה של המפלצת מלוך נס? יצור ימי מסתורי מפחיד את המתרחצים

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully