וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא לוקחים אחריות": חוסר ודאות בנתב"ג עקב הפיגוע באיסטנבול

29.6.2016 / 17:16

הפיגוע בנמל התעופה "אטאטורק" השפיע על הפעילות בנתב"ג, משום שמדי יום ממריאות אליו תשע טיסות מישראל. למרות החששות, דובר רשות שדות התעופה הבהיר: "שדה התעופה בטורקיה בטוח". דיווח לאולפן וואלה! NEWS

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין

הפיגוע בנמל התעופה "אטאטורק" באיסטנבול, שבו נהרגו 41 בני אדם, גרם לשיבושים רבים בטיסות – בהן גם טיסות שהיו צפויות להמריא הבוקר (רביעי) מנמל התעופה בן גוריון (נתב"ג). "'אטאטורק' הוא שדה תעופה גדול מאוד. הוא מהווה יעד לחניית ביניים לישראלים, אך לא רק. רק מישראל יוצאות לשם תשע טיסות מדי יום", אמר עופר לפלר, דובר רשות שדות התעופה.

לפלר הוסיף כי גילה שבטורקיה "יש גופים מאוד אחראיים, הם עשו עבודה טובה בטיפול בפצועים והצליחו לחדש את הטיסות מאוד מהר. למרות מה שעבר עליהם בלילה הם לא נתקלו בבעיות". לפלר השתתף בצערן של משפחות הקורבנות, וביקש להבהיר כי "שדה התעופה בטורקיה הוא מקום בטוח".

עוד בנושא:
41 בני אדם נהרגו בפיגוע באיסטנבול: המחבלים - שני זרים וטורקי
אלשיך: "התאהבתי במשטרה, אני לא מתכוון להיות ראש השב"כ"
ללא שטחי ביטחון או צלפים: פרצות האבטחה בנמל התעופה באיסטנבול

נתב"ג בפסח, מרץ 2015. ראובן קסטרו
נוסעים בנתב"ג, חודש מרץ/ראובן קסטרו

בין הישראלים שהיו נתונים הבוקר בחוסר ודאות בנוגע לטיסתם, היו 39 חברי קבוצה שהיו אמורים להמריא לטיול מאורגן בבורדו שבדרום-מערב צרפת ב-6:00 בבוקר, ולעצור באיסטנבול לחניית ביניים. ואולם, לאחר כמה שעות הסתבר להם שטיסתם בוטלה בעקבות הפיגוע.

"אין מישהו שלוקח אחריות על המצב. אנחנו מחכים כאן כבר מ-5:00. אף אחד לא יודע שום דבר ולא רוצים לעזור למדריך שלנו. זה לא סביר שרק את הקבוצה שלנו לא שולחים. יצאו מפה כבר שתי טיסות אחרות", אמר אחד מהם בכעס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully