וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בשב"ס: "העוזרת האישית של הנציבה קודמה פעמיים בחודשיים"

28.6.2016 / 17:37

אחרי שעוזרתה של רב-גונדר עפרה קלינגר הוקפצה מדרגת רב-כלאי לדרגת גונדר-משנה לבקשת הנציבה ובאישור ארדן, גורם בשב"ס טוען: "לא שמעתי על דבר כזה בכל שירותי". שב"ס: "המינוי בהתאם לנהלים"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

בווידאו:כניסתה של עפרה קלינגר לתפקיד נציבת שב"ס, נובמבר 2015

בשב"ס מותחים בחודשים האחרונים ביקורת על כך שהנציבה, רב-גונדר עפרה קלינגר, החליטה להקפיץ את העוזרת האישית שלה בשתי דרגות בתוך זמן קצר. אף שההעלאה בדרגה זכתה לאישור השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, בשב"ס יש המביעים תמיהה על הקידום המהיר, המקנה לעוזרת, ליאת כהן, גם העלאה של אלפי שקלים בשכר.

קלינגר בחרה את כהן כעוזרת האישית שלה עם כניסתה לתפקיד בשנה שעברה. עד אז שימשה כהן יועצת משפטית בשב"ס בדרגת רב-כלאי, דרגה המקבילה לדרגת רב-סרן בצה"ל. על פי גורמים בשב"ס, בנובמבר 2015 הועלתה כהן לדרגת סגן גונדר, המקבילה לדרגת סגן-אלוף, בהמלצת הנציבה ובאישור השר לביטחון הפנים גלעד ארדן.

אלא שנציבת שב"ס לא הסתפקה בכך, וחודשיים בלבד לאחר מכן היא אישרה להעלות את תקן התפקיד של הקצינה לדרגת גונדר-משנה, המקבילה לדרגת אלוף-משנה בצה"ל. הנציבה העניקה לעוזרת שלה כתב מינוי לתפקיד, והשר לביטחון הפנים אישר אותו בפעם השנייה וחתם על דרגת השכר וההטבות לכהן.

עוד על שב"ס:
המועמד לסגנה של נציבת שב"ס: קצין שאחראי לבריחת אסיר עולם
המשטרה ממליצה להעמיד לדין את מפקד כלא איילון בגין אונס עובדת שב"ס
נציבת שב"ס הראשונה תומכת במינוי קלינגר: "קצינה מצוינת"

רב-גונדר עפרה קלינגר בעת מינויה, נובמבר 2015. ראובן קסטרו
"בחרה קצינה הנחשבת לקצינה איכותית ומקצועית". קלינגר/ראובן קסטרו

"לא שמעתי בכל מהלך שירותי על מקרה שבו בתוך חודשיים מקדמים קצין בשתי דרגות שכר", טען קצין בשב"ס. "היא קיבלה הטבה של עשרות ואולי מאות אלפי שקלים בשנה בשל הקפצת שתי הדרגות". עם זאת, גורמים אחרים בשב"ס דווקא תומכים בקידום וטוענים כי עוזרת הנציבה הוא תפקיד אמון, ולכן הנציבה בחרה קצינה הנחשבת לקצינה איכותית ומקצועית.

משב"ס נמסר בתגובה: "הקצינה משרתת בשב"ס שנים ארוכות בתפקידים מגוונים ומשמעותיים הנוגעים לליבת העשייה בשב"ס. מינוי הקצינה נעשה בהתאם לנהלים ולפקודות ואושר בידי כל הגורמים הרלוונטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully