וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציבת שב"ס הראשונה תומכת במינוי קלינגר: "קצינה מצוינת"

20.10.2015 / 19:00

אורית אדטו הייתה האישה הראשונה שפיקדה על שירות בתי הסוהר, ובריאיון לוואלה! NEWS היא מרוצה מהאמון שהביע השר במועמד משורות שב"ס - ומכך שמדובר באישה. "זיהיתי את היכולות שלה לפני שנים, גם אותי לא הכירו בהתחלה"

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

רב-גונדר בדימוס אורית אדטו, מי שהייתה הראשונה לעמוד בראש שירות בתי הסוהר, התראיינה היום (שלישי) לאולפן וואלה! NEWS והתייחסה למינויה של עופרה קלינגר לתפקיד. "זה מינוי ראוי של קצינה שמתאימה לתפקיד", אמרה אדטו.

אדטו שיבחה את מינויה של קלינגר, בעיקר על שום היותה האישה הראשונה שצמחה בארגון ומונתה לעמוד בראשו. "ההישג ההיסטורי הוא עצם העובדה שהמינוי מגיע משורות הארגון, זו פעם ראשונה ששר מביע אמון כזה, וממנה אחד מ'קבוצת השווים' למפקד". לדברי אדטו, קלינגר "תצטרך לבנות את עצמה כמובילה, להבדיל מאלה שהוצנחו מבחוץ והתקבלו כמובן מאליו. השמחה הגדולה היא על כך שמדובר באישה ובקצינה ראויה".

אישה שנייה בראש: עפרה קלינגר תמונה לנציבת שב"ס
הפרסום הראשון בוואלה! NEWS על מועמדות קלינגר

האישה הראשונה עופרה קלינגר אשר מונתה לדרגת גונדר בשב"ס, יוני 2011. שב"ס,
"ראייה רחבה וחשיבה יחודית", קלינגר/שב"ס

"אני מכירה את עופרה שנים", סיפרה אדטו, "כשפגשתי אותה היא הייתה המשנה ליועץ המשפטי, אבל אני זיהיתי את היכולות המקצועיות, הראייה הרחבה והחשיבה הייחודית, והוצאתי אותה לתפקיד ליבה. מכאן היא רק התקדמה והיא תדע לבנות לעצמה את צוות ההנהגה הבכיר".

אדטו סיפרה על מינויה לתפקיד, כאישה הראשונה שכיהנה בו, ועל האופן שבו התייחסו אליה בארגון לאחר שהוצנחה מחוץ לשורות שב"ס. "בהתחלה לא הכירו אותי, הגעתי מהצבא ללא שום היכרות עם המערכת והיתה קושי אמיתי, אבל ברגע שהפגנתי למידה מהירה, מקצועיות ומנהיגות מעצבת ובונה - הצלחתי".

אדטו דיברה על האתגרים שיעמדו בפני קלינגר: "היא תתמודד עם פיקוד על שתי מערכות מקבילות. מצד אחד האסירים הפליליים, משפחות הפשע, פשעים חמורים, השיקום הביטחון השוטף והמודיעין, ומצד שני הביטחוניסטים, ובזה אנחנו שונים מהעולם. האתגרים הם כפולים כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully