וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: צעיר מילא בריכה בקוקה קולה – וקפץ פנימה

26.6.2016 / 9:47

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

המשא ומתן לפיוס בין ישראל וטורקיה יתחדש היום ברומא, שם ייפגשו נציגים של שתי המדינות בניסיון להשלים את המגעים ולהביא לקיצו של המשבר. בירושלים מעריכים כי הסכם פיוס יושג במהלך השבוע הקרוב.

בני משפחתו של החייל הנעדר אורון שאול יקיימו היום צעדה לירושלים בקריאה להשבת בנם. המשפחה קוראת לראש הממשלה נתניהו, לכלול את בנה ואת החייל הנוסף, סגן הדר גולדין, בהסכם הפיוס המתגבש עם טורקיה. לדרישה מצטרפים גם בני משפחתו של הנעדר אברה מנגיסטו.

יציאת בריטניה מהאיחוד האירופי: סקר שפורסם אמש בסקוטלנד מראה כי כ-60% מהאזרחים תומכים בהיפרדות מבריטניה, לאחר שהתקבלה ההכרעה על הפרישה. מוקדם יותר הודיעה השרה הראשונה של סקוטלנד כי תפתח בהקדם בשיחות עם האיחוד על מנת להבטיח את הישארותה בו.

בחור צעיר חשב על רעיון מקורי כיצד להימלט מהחום בימי הקיץ: הצעיר מילא בריכה ובה 1,500 גלונים של קוקה קולה. אלא שמה שעובד בכוס עם קש, לא בהכרח עובד בבריכה, הצעיר כתב מתחת לסרטון כי הקולה שהתמזגה עם שמנים בבריכה יצרה ריח נוראי. אולי עדיף כבר ללכת לים, פחות דביק.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד בהיר וחם מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully