וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ עודה בהלוויית הנער הפלסטיני: "מבטיח לך, מחמוד, ניאבק בכיבוש"

23.6.2016 / 18:58

אלפים, בהם יו"ר הרשימה המשותפת, הגיעו לכפר בית עור א-תחתא, שם נטמן הנער מחמוד בדראן שנהרג מירי אש צה"ל ביום שלישי לפנות בוקר. "נעשה הכול כדי שיהיה הנופל האחרון", אמר עודה לאבי הנער

עריכה: מתן חדד

כ-5,000 בני משפחה, מכרים ואישי ציבור, בהם ח"כ איימן עודה, יו"ר הרשימה המשותפת, השתתפו היום (חמישי) בהלווייתו של הנער הפלסטיני מחמוד בדראן בכפרו בית עור א-תחתא. בדראן בן ה-15 נהרג ביום שלישי לפנות בוקר מאש צה"ל בזמן שנסע ברכב סמוך לאזור שבו יודו אבנים ובקבוקי תבערה בכביש 443.

"אני מבטיח לך מחמוד, לפניך ולחיוכך, שאנחנו נמשיך להיאבק בכיבוש הארור הזה", אמר ח"כ עודה בהלוויה. "נעשה הכול כדי שאתה תהיה הנופל האחרון. ילדינו הם לא הילדים הטובים ביותר בעולם, אך אין ילד בעולם שהוא טוב יותר ממחמוד ומילדי פלסטין". ח"כ עודה פנה לאביו של מחמוד, רפעאת, ואמר: "בדבריך אתה מבטא את ערכי האנושיות והכבוד העצמי, והם העדות לניצחון החיים של עמנו".

בתקרית, שבמהלכה גם שפכו אלמונים שמן על הכביש והציבו מחסום אבנים, נפצעו שלושה אזרחים ישראלים באורח קל. כוח של צה"ל שהיה בנסיעה מנהלתית במקום עצר והחליט להגיב לאירוע. לאחר שזיהה שני כלי רכב נוסעים באזור, פתח באש לעבר הרכב שבו נסע בדראן עם חבריו והרג אותו. ארבעה פלסטינים נוספים יפצעו. בתחקיר שערך צה"ל לאחר מכן התברר כי בדראן ושאר נוסעי הרכב לא היו מעורבים כלל בתקרית והירי לעברם נעשה ללא הצדקה. בעקבות האירוע פתחה המשטרה הצבאית בחקירה ואתמול נחקרו תחת אזהרה שלושה חיילים מחטיבת כפיר בחשד שפתחו באש שלא לצורך.

לקריאה נוספת:
הירי למוות בנער הפלסטיני בכביש 443: שלושה חיילים נחקרו באזהרה
התקרית בכביש 443: מצ"ח פתחה בחקירת הרג הנער הפלסטיני שנורה למוות
התקרית בכביש 443: הנער הפלסטיני שנהרג מאש צה"ל לא היה מעורב

חבר הכנסת איימן עודה בהלווית מחמוד ראפת בדראן , בן ה-15 בכפרו בית עור אתחתא, שנורה על ידי חיילים ביום שלישי. בכביש 443. הרשימה המשותפת, ספק 500
עודה בהלווייתו של בדראן/ספק 500, הרשימה המשותפת

גופתו של בדראן הועברה אמש לידי הסהר האדום הפלסטיני במחסום עופר שליד מודיעין לאחר שהסתיימה נתיחת גופתו. אביו, רפעאת, אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS מהמכון הפתולוגי באבו כביר, לשם הגיע כדי לזהות את גופת בנו: "אני חושב ורוצה להאמין שהדם של בני יהיה הדם האחרון שיישפך".

בפוסט שפרסם בפייסבוק ביום שלישי, כתב ח"כ עודה: "מחמוד בדראן, בן 15, נרצח הלילה על ידי חיילי צבא הכיבוש. כל פשעו של מחמוד היה שנסע יחד עם בני דודיו לשחייה לילית לאחר ארוחת שבירת הצום. כשהתקרבו למעבר הכביש לעבר הכפר קבוצה של חיילים שעמדה על הגשר ריססה ביריות את רכב ההסעות שבו נסעו, בנס שאר בני המשפחה לא נהרגו מהירי".

לדבריו, "איש לא יכול לטעון פה שמדובר בטעות, ירי כזה חסר הבחנה על רכב מלא בנוסעים הוא רצח מכוון. את העמדת הפנים של התחקיר הראשוני ביצע המח"ט, שלא מזמן זוכה לאחר שירה בגבו של מוחמד אל כסבה, בן 17, ורצח אותו. הכיבוש לא רק גוזל את חירותם של הנערים הפלסטינים, הוא גם מתיר את דמם. הפשעים האלה הם הבנים הלגיטימיים של הפשע הגדול מכל שהוא הכיבוש".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חבר הכנסת איימן עודה בהלווית מחמוד ראפת בדראן , בן ה-15 בכפרו בית עור אתחתא, שנורה על ידי חיילים ביום שלישי. בכביש 443. הרשימה המשותפת, ספק 500
"נרצח על ידי חיילי צבא הכיבוש"/ספק 500, הרשימה המשותפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully