וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ב-16:00 תהיה שריפה ביער": הפירומן שמטיל אימה על ירושלים

23.6.2016 / 17:13

במערך הכיבוי חושדים כי נער אחד אחראי לעשרות שריפות בסנהדריה. לדבריהם הוא נוקט שיטה קבועה, שבה הוא מודיע על שריפה ומצית אש נוספת סביב הכבאים באזור. האזינו להקלטה שהגיעה לוואלה! NEWS

עריכה: יאיר דניאל

מערך כיבוי האש בירושלים מתמודד בשבועות האחרונים עם סדרת הצתות באזור היער הסמוך לשכונות סנהדריה ורמת אשכול בעיר. על פי החשד, את עשרות השריפות הצית אדם אחד, ככל הנראה נער מתבגר, המכונה "הפירומן של ירושלים". במערך הכיבוי אומרים שהנער התקשר פעם אחר פעם למוקד כיבוי האש כדי להתריע על הצתה מתוכננת. לידי וואלה! NEWS הגיעה הקלטה של אחת השיחות

מוקדן: מי מדבר איתי?

נער: מישהו. בשעה 16:00 תהיה שריפה ביער.

מוקדן: אתה עושה שריפה ביער? אתם עושים הצתה?

נער: לא אני, מישהו אמר שהוא רוצה לעשות.

בשירותי הכיבוי חושדים כי הנער שנשמע בשיחה הוא שאחראי לכל ההצתות בשל שיטת ההצתה – הנער מתקשר להתריע על שריפה צפויה ביער סנהדריה, ובעת ששירותי הכיבוי פועלים במקום בניסיון להשתלט על השריפה ניצתת סביבם אש נוספת במטרה לכלוא את הכבאים בתוך הלהבות.

עוד ידיעות על שריפות:
שריפה פרצה ביער ירושלים: דיירי השכונות הסמוכות התבקשו להסתגר בבתים
"שחור בעיניים": מקור השריפה בבניין ברמת גן - קצר חשמלי
"איפה אשן הלילה? איבדתי הכול": דיירי הבניין שנשרף אובדי עצות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השריפות גרמו נזק כבד לטבע, לבתים ולבעלי חיים. שריפה ביער סנהדריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בהרבה מקרים נעשו ניסיונות להצית את האזור בזמן שהכבאים נמצאים באמצע עבודות הכיבוי", הסביר גורם בשירותי הכיבוי. "רוב השריפות שמציתים סביבנו מסכנות את הצוותים ואת התושבים". לפי הערכות, עשרות השריפות גרמו נזק כבד לטבע, לבתים ולבעלי חיים ביער.

גורמים בשירותי הכיבוי סיפרו כי ההצתות של אותו מצית סדרתי הן הדבר המרכזי שמעסיק אותם בשבועות האחרונים, שכן העניין הפך "למשחק של חתול ועכבר". "הוא עדיין לא נתפס, וזה מלחיץ מאוד שאדם כזה עושה דברים כאלו בירושלים", מסר אחד הגורמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully